PokéQuest
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Cliffall City

+8
Typhlosion
DarkWobbuffet
Aggron
Soul Scythe
Darksceptile
Froslass
Dark-forces
Tyrogue
12 deltagere

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Go down

Cliffall City - Page 6 Empty Sv: Cliffall City

Indlæg  Tyrogue Søn Sep 04, 2011 9:46 am

Cliffall City - Page 6 007 VS Cliffall City - Page 6 346

1. Runde
Den nye Gym Leder, Stan, og hans Cradily står over for den håbefulde udfordrer og hans Squirtle. Pokémonerne er lige hurtige, men nu er det Cradily, som lægger ud med at få en Sandstorm til at hærge arenaen. Squirtle kommer næsten samtidigt frem og skaber en kopi af sig selv på bekostning af noget energi. Det er en Substitute. Squirtle tager dog stadig skade af sandstormen
Rundens Vinder: Cradily

2. Runde
Denne gang går Squirtle først med et enormt Yawn, som gør Cradily lidt søvnig. Cradily når dog stadig at sende en Toxic af sted, som desværre preller af på Squirtles Substitute. Det er svært at se forskel i sandstormen... som i øvrigt skader Squirtle en smule.
Rundens vinder: Cradily (en SMULE skade af Sandstorm)

3. Runde
Nu slår Cradily først til med Rock Slide, som fjerner Squirtles Substitute, så der er fri bane mod den ægte modstander. Squirtle svarer igen med Swagger, som fordobler Cradilys angreb, men gør den vildt forvirret. Squirtle tager skade af Sandstorm, og nu kan Cradily ikke holde sig vågen længere; den falder i søvn på grund af Yawn.
Rundens Vinder: Cradily (mest skade)

4. Runde
Mens Cradily sover trygt, er den et nemt mål for Squirtle, som sender en kraftig Blizzard mod sin modstander. Det rammer supereffektivt, men Cradilys Special Defense er øget nok til, at det ikke slår den helt ud.
Cradily sover tungt, mens Squirtle igen bliver skadet af sandstormen.

Rundens Vinder: Squirtle

Kampens vinder er... CRADILY, da den klarede sig med mindst skade.

Stan trak sin pokémon tilbage i dens ball, "du kæmpede bravt, unge mand," sagde han, "men du gik for meget i defensiven. En anden gang, så udnyt åbningerne. Du kan komme igen om 3 dage,"
Og med det gik han ud for at helbrede sine pokémoner.
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51042
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cliffall City - Page 6 Empty Sv: Cliffall City

Indlæg  Machaku Man Sep 05, 2011 12:46 am

Shawn går så småt ind i byen og ser sig omkring ''Vandfald, huse i klipper.. KEDELIGT'' Shawn går over i gymmet ''Hey gym leader.. Jeg UDFORDRE dig til en kamp'' Han ser bag sig ''Jeg bruger ham dér, Garchomp!''
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46885
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Cliffall City - Page 6 Empty Sv: Cliffall City

Indlæg  Tyrogue Man Sep 05, 2011 3:30 am

Stan var netop kommet tilbage fra pokémon centeret, da han fik øje på en udfordrer og hans Garchomp. Den ville blive en ordentlig mundfuld... "En stærk pokémon du har der," sagde han, "jeg må hellere bruge mit trumfkort!"

Pokémon: Aerodactyl
Ability: Rock Head
Item: Intet
Moves:
1. Substitute
2. Taunt
3. Dragon Claw
4. Ice Fang
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51042
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cliffall City - Page 6 Empty RPG

Indlæg  Emonga Man Sep 05, 2011 4:41 am

artemis: æv!

blue: blue*kigger ned i jorden*

artemis: det er ikke din skyld det er bare mig der er dårlig til af forme strategier.

*de går over til pokemon centeret*

joy: hej artemis!

artemis: hej joy, kan du hele mine pokemoner?

joy: ja selfølgelig *tager artemis pokeballs over i healer maskinen* så er den der *giver ballsne tilbage til artemis*

artemis: tak joy *tager en nøgle fra væggen* jeg låner et værelse et par dage er det okay?

joy: ja selfølgelig!

artemis: godt*går op på værelset* nu hvor vi skal være her i et par dage kan vi da godt gøre det lidt behaligt.

blue: squr! *hiver en masse pokemon legetøj op afartemis taske*

artemis: ja det er godt med dig squrtle, jeg tror jeg lægger mig til af sove nu godnat *smider sig ned på sengen og begynder af sove*

-------------------------------------------tre dage senere-------------------------------------------------

artemis: så skal vi udfordre ham igen!

blue: squr!
*går over til gymmen*

artremis: jeg UDFORDRE dig til en sal kamp med min blue (squrtle)!
Emonga
Emonga

Antal indlæg : 12
PokéPound : 46795
Join date : 04/08/11
Geografisk sted : Jeg er Emonga fra poketeam

Tilbage til toppen Go down

Cliffall City - Page 6 Empty Sv: Cliffall City

Indlæg  Machaku Tors Sep 08, 2011 2:20 am

Garchomp stirre på sin modstander, hvorefter den træder ind på banen ''GARCHOMP!!''

Pokémon: Garchomp
Ability: Rough skin
Item: Intet
Moves:
1. Swords Dance
2. Stone Edge!
3. Rock tomb!
4. Draco Meteor!
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46885
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Cliffall City - Page 6 Empty Sv: Cliffall City

Indlæg  Tyrogue Tors Sep 08, 2011 3:47 am

Cliffall City - Page 6 445 VS Cliffall City - Page 6 142

1. Runde
To store pokémoner står foran hinanden, parate til kamp. Det er en stor, stærk Garchomp mod en sjælden, hurtig Aerodactyl. Aerodactyl er meget hurtig med at trække noget helbred fra sig for at skabe en Substitute til at tage skade.
Garchomp ser sin chance og bruger Swords Dance, hvilket fordobler dens allerede høje angrebsstyrke til enorme højder.
Rundens Vinder: Garchomp (skade af Substitute)

2. Runde
Aerodactyl vil nu forhindre mere forøgelse af Garchomps evner, og bruger Taunt, som Garchomp falder for. Garchomp stormer frem med en kraftig Stone Edge, som slår Substituten i stykker.
Rundens vinder: Ingen

3. Runde
Aerodactyl ser en åbning og angriber hårdt med Dragon Claw, som er super effektivt og skader Garchomp en del. Garchomp er har dog stadig en del energi, og bruger Rock Tomb! Det er super effektivt, og rammer lige på og hårdt. Aerodactyl lander på jorden, hvor den ikke er så hurtig...
Rundens Vinder: Uafgjort

4. Runde
Det er afgørende runde! Begge pokémoner er trætte efter en hektisk kamp, men er klar til at bruge deres tilbageværende energi på at besejre deres modstander!
Aerodactyl letter fra jorden, klar med en Ice Fang, men Garchomp er nu hurtigst efter Rock Tomb. Jorden skælver, da en storm af meteorer bliver sendt mod Aerodactyl, som falder bevidstløs om under Garchomps Draco Meteor!
Kampens vinder: Garchomp!

Stan trak sin Aerodactyl tilbage, "du er godt nok en stærk træner," sagde han, "den kamp var den bedste, jeg har haft i lang tid," han går hen til Shawn og overrækker ham et trekantet Badge, "her har du dit Cliff Badge,"
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51042
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Cliffall City - Page 6 Empty Sv: Cliffall City

Indlæg  Machaku Tors Sep 08, 2011 4:00 am

Shawn lukker Garchomp ind i sin ball igen, og tager imod Badget med et smil ''Tak for kampen'' Pludselig ringer hans mobil, og den er ved et uheld på højtaler ''Hr. Kaze! Der er en udfordre i gymmet, kom venligst tilbage til Oasix med det samme!'' Shawn sukker ''Allerede tid til at tage tilbage.. Jeg må finde en vikar til når jeg er væk fra gymmet'' Han går ud af gymmet, og lukker Ducklett ud ''Flyv mig til Oasix!'' Han ser stolt ud i luften, mens Ducklett sukker
//OUT - Oasix//
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46885
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Cliffall City - Page 6 Empty Sv: Cliffall City

Indlæg  Shadow Tors Sep 08, 2011 6:25 am

Eric og Sabrina var kommet til byen for et par dage siden med Snake som var kommet slæmt til skade efter en kamp men har fåret det beder nu og var kamp klar så Eric og Snake var taget hen til gymmet i byen for at udforder gym ledern

Eric: *kommer ind i gymmet og siger så* jeg ville godt UNFORDRE gym ledern
Shadow
Shadow

Antal indlæg : 6
PokéPound : 46625
Join date : 07/08/11
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Cliffall City - Page 6 Empty Sv: Cliffall City

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 6 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum