RPG Kamp regler
Side 1 af 1
RPG Kamp regler
RPG Kamp regler
Når du kæmper mod en gymleder i RPG'en er det vigtig du kender kamp reglerne, alle andre kampe som forgår uden for gymmet er op til en selv.I en gym kamp beskriver man fire træk, som man laver i løbet af de 4 runder, kampen varer.
Eksempel på en kamp:
1. Charmander, angrib med Ember!
2. Derefter brug Growl!
3. Brug så din Tackle!
4. Og slut af med Flamethrower!
1. Charmander, angrib med Ember!
2. Derefter brug Growl!
3. Brug så din Tackle!
4. Og slut af med Flamethrower!
Derefter bedømmer gym lederen ud fra dine og hans træk, hvem der har vundet.
De fire træk SKAL ens pokémon kunne bruge via breeding, TM, Move Tutor, Dream World eller Level Up. Kan den ikke lære det gennem de metoder, bliver kampen meldt ugyldig.
Der spilles ikke med Items. Dvs. ingen potion for at heale og din pokémon må f.eks. ikke holde en Expert Belt.
Det er ikke tilladt at udvikle sin pokémon midt i kampen. Det vil sige, at når man har udfordret gym lederen, skal man bruge den pokémon, man startede med. Efter kampen må man gerne udvikle den
Har man indvendinger mod bedømmelsen eller spørgsmål om kampen, så kontakt gym lederen.
Uden for gym kampe bestemmer man til gengæld helt selv reglerne
Dark-forces- Admin
- Antal indlæg : 64
PokéPound : 46805
Join date : 22/05/11
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|