PokéQuest
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Tempride City

2 deltagere

Go down

Tempride City Empty Tempride City

Indlæg  Tyrogue Fre Jun 03, 2011 2:00 am

Man ankommer til Tempride City ved at tage igennem Graddon Cave

Tempride City Tempri10

Tempride City er en by, som ligger omkring kystklipperne ud til Route 13. Man kan ikke kommer derop medmindre man er bjergbestier, eller man tager gennem Graddon Cave.
Gennem tiderne har man fanget og trænet de drage-pokémoner, som levede i Graddon Cave, og der er endda et tempel, hvor man kan træne sin dragepokémon.

Gym Leder: Typhlosion
DRAGON TYPE
Badge: Reptile Badge
Tempride City Reptil10

Når man træder ind i gymmet skal man tage en kabel-vogn op på toppen af et bjerg, hvor lederen venter. Banen er nogenlunde glat, men der stikker klipper op her og der, og uden for banen er der høje klipper, som skygger for solen. Skyer kan af og til komme forbi klipperne og skabe tåge.

Pokémoner, man kan finde i byen
Spoiler:


Sidst rettet af Tyrogue Lør Sep 03, 2011 8:58 am, rettet i alt 2 gange
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 50732
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Tempride City Empty Sv: Tempride City

Indlæg  Typhlosion Søn Aug 07, 2011 8:20 pm

Dawn ankommer til Tempride City

Dawn: Når, så er vi her *kigger rundt i byen* det bliver spændende at være vikar for Dwayne, jeg glæder mig allerede til min første udfordre *smiler, og går over mod gymmet, og åbner døren* Nøøøjj, er det virkelig her jeg skal kæmpe *kigger rundt, med munden åben* Hvor er det bare vildt det her! Jeg tror ligeat jeg skriver til Dwayne *tager sin mobil frem, og sender en besked til Dwayne*

Dwayne ankommer til Tempride City

Dwayne: Arhh *kigger afslappet rundt* Dejlig by! Her kan vi vidst godt få brugt lidt tid *smiler til Axew* Dawn, min søster, skulle gerne allerede befinde sig her i byen, så lad os se om vi kan finde hende *smiler, og går over mod gymmet* Hun er garanteret herinde! *går ind i gymmet*
Dawn: *står med ryggen til Dwayne*
Dwayne: Hejsa *smiler og går over imod Dawn*
Dawn: Uh *får et chok og vender sig om* D-D-Dwayne? *kigger undersøgende på Dwayne*
Dwayne: Hvem ellers? *smiler til Dawn, og går over og krammer hende* Hvordan går det?
Dawn: *er stadigvæk lidt chokket* Det går meget godt *smiler* Der har bare ikke været nogen her i gymmet endnu...
Dwayne: De kommer, bare vent og se *smiler til Dawn*
Dawn: Ja, det gør de vel *kigger ned i jorden* Men hvad skyldes dit visit egentlig? *smiler til Dwayne*
Dwayne: Tjooo, faktisk kom jeg her for at fange nogle drage pokes i Graddon Cave.
Dawn: Det er bare i orden, så bliver jeg her og venter på dig indtil jeg kommer tilbage *smiler til Dwayne*
Dwayne: Super! *smiler til Dawn* Så smutter jeg lige. Jeg er snart tilbage! *begynder at gå ud af gymmet*
Dawn: Vi ses! *vinker efter Dwayne, mens han går ud af gymmet*
Dwayne: Hov vent! *løber tilbage til Dawn* Jeg tænkte om du havde lyst til at blive her sammen med Dawn *kigger på Axew*
Axew: Xeew *smiler, og hopper*
Dwayne: Godt så spørge jeg dig *kigger på Dawn* Vil du passe på Axew for mig, mens jeg er væk? *smiler til Dawn*
Dawn: Wow! Overlader du din Axew til mig? *kigger glad på Dwayne* Ja, jeg vil meget gerne passe på Axew, mens du er væk!
Dwayne: Godt, så giver jeg dig ansvaret for ham *smiler* Når, men jeg må løbe, vi ses senere *smiler og går*

Dwayne går ud af gymmet

Dwayne: Når er du klar til at gå ind i Graddon Cave ? *kigger på Qyndaquiel*
Qyndaquiel: Xeew! *smiler og hopper*
Dwayne: Godt! *smiler til Qyndaquiel* Lad os gøre det!

Out of Tempride City

Dwayne ankommer til Tempride City igen!

Dwayne: Det var ellers en masse pokemoner vi fik fanget os der! *smiler til Drapion* Kom, lad os gå over til Dawn! *Dwayne går ind i gymmet*
Dawn: Hej Dwayne! *smiler til Dwayne*
Dwayne: Hejsa! *gengælder Dawns smil* Har i haft det sjovt? *kigger på Dawn og derefter på Axew*
Dawn: Jaer! Vi har haft det smadder skægt, ikk' også, Axew? *kigger på Axew*
Axew: Xeew! *smiler til Dawn*
Dwayne: Når det er jeg glad for at høre *smiler*
Dawn: Når? Fik du fanget dig nogle drage pokemoner? *kigger nysgerrigt på Dwayne*
Dwayne: Jaer! *kigger på Drapion*
Drapion: Draa!
Dwayne: Lad os bare sige, at de var rigtig stærke *klør sig i nakken* Men faktisk, har jeg endnu en pokemon jeg gerne vil overlade til dig, nemlig Gabite! *smiler til Dawn* Har du noget imod det?
Dawn: Nej da, jeg er super glad for at passe på dine pokemoner! *smiler til Dwayne*
Dwayne: Godt så! *rækker Dawn en pokeball* Her har du så Gabite, pas godt på ham!
Dawn: Det skal jeg nok *smiler*
Dwayne: Det er jeg glad for at høre. Jeg har bare en dårlig nyhed... *kigger med i jorden*
Dawn: Åhh nej, jeg hader dårlige nyheder!
Dwayne: Jeg bliver nødt til at rejse tilbage, jeg har en arena kamp, jeg ikke vil komme forsent til!
Dawn: Okay... Men du lover at komme tilbage igen, ikk'? *kigger på Dwayne*
Dwayne: Så snart jeg får tid *blinker til Dawn* Vi ses snart igen, og lov mig at ringe!
Dawn: Det vil jeg gøre *løber over og krammer Dwayne* Jeg kommer til at savne dig!
Dwayne: Hey, jeg kommer også til at savne dig! *krammer igen* Når, men jeg må løbe, vi ses snart igen* Vinker til Dawn*
Dawn: Jaer, det håber jeg! *vinker til Dwayne, mens han går ud af døren*
Dwayne: Hej *går ud af gymmet* Når! *kigger på Drapion* Vi har os en arena kamp, vi skal vinde!
Drapion: Draa!
Dwayne: Let's go!

Out of Tempride City
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46222
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum