PokéQuest
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Route 1

+11
drake8!
Isabella
Emonga
Typhlosion
DarkWobbuffet
Soul Scythe
Aggron
Froslass
Darksceptile
Dark-forces
Tyrogue
15 deltagere

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Spearow Tors Sep 01, 2011 11:50 pm

Davids anklagende udtryk i ansigtet blev straks erstattet af et par overraskede øjenbryn og åben mund, da den fremmede pludselig kastede en genstand over til ham. Han reagerede lidt sent, og fumlede med sine fingre om genstanden, så han kom til at tabe den. Han samlede den modvilligt op igen, og betragtede denne mystiske spray med nysgerrige øjne.
Mon han overhovedet kunne stole på, at dette ville hjælpe?
Hvad hvis det var endnu et voksen-trick?
Men nysgerrigheden tog alligevel over – David var en dreng der godt kunne lide at udforske nye steder og ting, og han var også villig til at løbe en risiko i denne situation – så han vendte genstandens åbning mod sin sårede Koffing, pressede åbnings-mekanismen ned med sine små fingre, og så hvordan en klar væske blev strintet ud over pokémonen.
Koffing åbnede lidt efter sine matte øjne, og kiggede hen på David, som blev lykkelig over, at Koffing nu så ud som om den var ved at komme på højkant igen. Koffing udstødte et svagt ”koffinggg…”, i et forsøg på at udtrykke sin beklagelse over at den havde tabt kampen, men David forstod blot pokémonens lyd som et tegn på at den havde det godt, og han omfavnede atter sin kammerat, mens han fortalte den, hvor glad han var for, at den ikke var død. Trods Davids trodsige og ubehagelige attitude overfor voksne mennesker, havde han et kærligt og forstående bånd med sin Koffing.
Det faldt ikke drengen ind at sige tak eller på anden måde udvise sin taknemmelighed over for den mand, der lige havde reddet hans Koffing, da dette normalt ikke var noget, David gjorde.
Han tog andres hjælp for givet og gik ikke spor op i formaliteterne.
Derfor rejste han sig op, og stak den helende spray i bukserne, så han eventuelt kunne bruge den senere – han var ikke klar over, at han allerede havde opbrugt potionens indhold.
David så flygtigt over på manden igen. Det var ikke fair, at han havde været så god. Han skulle have ladet David vinde, syntes David selv. Hans Koffing var langt sejere end den dér Oshawott.
Men kampen havde også givet den lille dreng blod på tanden. Han ville gøre sin Koffing stærkere. Det var trods alt derfor, han var løbet hjemmefra til at starte med: Fordi han ville træne pokémons.
David skævede til manden, ”farvel, sære mand”, sagde han med ligegyldig stemme og trak på skuldrene. Derefter vendte sit hoved mod Koffing og sagde, ”kom, vi må videre!”, hvortil Koffing gav et samtykkende ”koff!” som svar.
Spearow
Spearow

Antal indlæg : 38
PokéPound : 47260
Join date : 31/08/11

http://no-response.proboards.com/index.cgi

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  drake8! Fre Sep 02, 2011 8:43 am

Alejandro: Vent! Hvad siger du til at komme med til mit gym? Så du kan se jeg ikke lyver over for dig *Smiler venligt til drengen*. Ellers er du overladt til dig selv og så vil du ikke klare dig særligt længe. Det er selfølgelig dit valg. Så skal jeg nok lære dig at kæmpe!
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46285
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Shadow Lør Sep 03, 2011 4:45 am

Eric: *kommer løbene sammen med Sabrina* hvad er det der har gjoret de pokemoner så vrade *vender sig om og kaste sin en pokeball og ud kommer Snake* okay Snake brug dit Leaf Tornado for at stoppe den flok Pidgey

Snake: *hopper op i et træ og bruger så Leaf Tornado*

Pidgey fokken: *stopper op og bruger Gust mod Snake*

Snake: *for storer øjene*

Eric: ååhh nej *tager Snakes pokeball fram* tilbage Snake

Snake: *vender sig om og hopper ned mod Eric og hopper ind i sin pokeball*

Eric: *begynder at løbe vider og for så øje på et huld i jorden læger henne* kom med har søs

Sabrina: *løber med Eric*

Eric: *hopper ned i huldet*

Sabrina: *står ved toppen af huldet og ser ned* ååhh nej jeg kan ikke

*en Mand kommer fram ved et træ og tager fadt i Sabrina og holler hende for munden og trakker hende om bag træet*

Eric: hvor blver Sabrina af *ser op men kan ikke se hende og kigger sig så omkrig* hvor er jeg *for øje på et lys og går så i mod lyset og for så øje på nogle mænd der står og hakker i væggen og hopper om bag en sten og lytter så til hvad mænde siger*

den ene mand: det var sku en god ide med den tingest så alle tro at pokemonerne går amok så de ikke kommer her ud i skoven så vi ikke bliver fortyret

den anden mand: hold din mund der er ikke nogen der skal hører dig

den ene mand: hvem skulle hører mig der er jo ikke andre end os her nede

den anden mand: hold din mund lukket og kom her over og hjælp mig med at grave

den ene mand: okay okay jeg kommer nu

Eric: det er dem der for pokemoner til at blive vilde men hvorfor

*hos manden og Sabrina*

Sabrina: *for videt sig fri fra mandens grab* hvem er du og hvorfor slæbte du mig her hen

Manden: undskyl det var ikke min mening at gører dig bange mit navn er Steven jeg er her fordi jeg har høret at pokemonerne her i skoven går amok og ville hjælpe men jeg trode ikke der var andre her ude så da jeg så jer ville jeg hjælpe men jeg har ikke så maget tid til at forklar din ven der hoppe i hulet kan værer i fare der eer nogle mænd der nede som jeg skal have fat i jeg har holdt øje med dem i lang tid og bare ventet på det ratte tid punket men nu hvor din ven er hoppe ned i hulet må jeg komme af sted nu

Sabrina: øøhh ookaayy men det er min bror så vi må skynde os

*Steven og Sabrina løber hen mod hulet og hopper i*

*hos Eric*

Eric: jeg må væk her fra men jegg love dem i byen at jeg ville hjælpe dem *sidder og tænker lidt* tænk at jeg gør det her *kommer fram fra stenen* HEY I DER

*mænde vender sig om og for øje på Eric*

den ene mand: hey hvad laver du her knæket

Eric: jeg er kommet for at stoppe jer

*mænde ser på hinaden og bygnder så at grine*

den ene mand: haha dig skulle du værer den der stopper os haha

den anden mand: haha ja du er jo kun en dreng du kan umulidt stoppe os haha

Eric: hold din mund og vis mig hvad i kan

den ene mand: det her klar jeg kom ud Swoobat og kæmp

Eric: kom ud Snake

Steven: hvad laver han

Sabrina: han kæmper hvad ser det ud til

Steven: det kan jeg sku godt se er han dum eller hvad

Sabrina: det er da dig der er dum lad han vise hvad han kan

Eric: okay Snake brug dit Vine Whip til at holle på Swoobat og brug så dit Leaf Tornado

Snake: bruger sit Vine Whip og holler Swoobat og der efter bruger han Leaf Tornado som rammer hådt på den korte afstand

Swoobat: *faller ned på jorden*

den ene mand: hvad skete der

den anden mand: du tabte lad mig komme til kom ud Swoobat

den ene mand: *tager sin pokeball fram og kaler sin Swoobat tilbage* hm

den anden mand: Swoobat brug dit Toxic

Swoobat: *bruger Toxic mod Snake som bliver forgifte*

Snake: snivy

Eric: hold ud Snake du kan godt klar det brug dit Leaf Blade

Snake: sni *løber hen mod Swoobat og hopper op i luften og bruger så sit Leaf Blade og ramer Swoobat hådt som falder til jorden*

den anden mand: vi må væk her fra *kaler sin Swoobat tilbage også begynde at løbe*

den ene mand: *løber med*

Steven: *hopper ud forand mændene* i skal engen steder hen *for dem begge lagt i rab og løber så hen til Eric* er du okay

Eric: ja men Snake har det ikke så godt

Steven: lad mig se på ham *tager Snake og tager en lille flaske og af sin taske og tager proppen af og giver så lidt til Snake* så nu kommer hen sig men han skal have masser af ville og slappe af

Eric: tak for hjælpen men hvem er du

Sabrina: *kommer løbene over til de andre* er du okay Eric

Eric: jeg har det fint

Steven: jeg må nok gi jer en forklaring mit navn er Steven jeg er en pokemon ranger jeg bliv sat på denne opgave for at stoppe dem der over dehar længe været en sten i skoen på os og nu takke værerd dig har vi nu fåret fanget dem tak for hjælpen og nu ville jeg tage tilbage til byen og fortælle folk at skoven er sekket igen favel mine venner jeg håber vi mødes igen en dag

*efter at Eric og Sabrina fik saget favel til Stven tog de hentil hulets åbnig og kavlet op efter de var kommet op gik de vider til næste by*

/OUT-Cliffall City/
Shadow
Shadow

Antal indlæg : 6
PokéPound : 46315
Join date : 07/08/11
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Machaku Lør Sep 03, 2011 9:57 pm

Shawn: Sikke en kedelig dag, måske skulle jeg bare løbe alt hvad jeg kan imod næste by *Shawn løber afsted, og sender Gabite ud* Gabite: GABITE!! *Shawn og Gabite løber afsted da Gabite pludselig udvikler sig* Garchomp. GARCHOOOMP! *Shawn smiler* Shawn: Herre najs! *Shawn smiler, og hopper på Garchomp* //OUT- Cliffall//
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46575
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Spearow Fre Sep 16, 2011 7:16 am

David stoppede midt i at tage et skridt, vendte sig mod den fremmede igen og himlede med øjnene, ”man, du er virkelig påtrængende, er du ikke? Hvorfor tror alle voksne, at de kan bestemme over os børn, bare fordi de er ældre?” sagde han i et nærmest flabet og anklagende tonefald.
David bryd sig virkelig ikke om den måde, hvorpå den fremmede mand igen og igen prøvede at få ham til at adlyde hans ønsker og ordrer, ved at lokke og love David en masse ting – så som at lære ham at kæmpe – som David godt vidste, at manden alligevel ikke ville gøre.
For sådan var voksne. De lavede altid en masse løfter – men de holdt dem aldrig. Der var altid en eller anden form for bagtanke eller trick bag de søde ord, og det plejede altid at ende med at David ikke fik sin vilje. I hvert fald ikke ligetil at starte med.
Desuden var dette også Davids egen færd, og han ville bestemt ikke tage imod hjælp fra nogen!
Kun hvis han var fuldstændig sikker på, at de ikke var ude på at narre eller udnytte ham.
Kun hvis han var fuldstændig sikker på, at de var klar over, at det var ham der bestemte.
Men indtil videre kunne David sagtens klare sig selv!
Spearow
Spearow

Antal indlæg : 38
PokéPound : 47260
Join date : 31/08/11

http://no-response.proboards.com/index.cgi

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  drake8! Fre Sep 16, 2011 7:21 am

Alejandro: Hmm, hvad med du fik lov til at bestemme hvad vi skal?? Så kan vi vente med at tage til gymet?! + vi kan få noget aftensmad, for du er sikkert sulten. Det er jeg ihvertfald! *Smiler til drengen*.
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46285
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Spearow Lør Sep 17, 2011 1:54 am

Endelig kom manden med et udsagn, som David, med den forkælede og egoistiske personlighed han havde, kunne forholde sig til.
Det faktum, at manden gav efter, og gav David lov til at bestemme, passede ham ganske udmærket.
Det var nemlig sådan han selv mente at tingene skulle foregå: efter hans hoved!
Mandens snak om mad fik dog også Davids mave til at snøre sig sammen – idet han var løbet hjemmefra, som en vred impulshandling, havde han ikke skænket mad og drikke en eneste tanke. Alt hvad han ville, var at komme væk fra de gamle tosser derhjemme.
Men nu indså han, hvor svært det ville blive at rejse alene, hvis ikke han selv var i stand til at lave mad – og det var han selvfølgelig ikke. Det havde altid været hans forældre der havde stået for aftensmaden; det var jo nærmest deres pligt at fodre David, morgen middag og aften!
Og David havde selvfølgelig aldrig taget del i disse pligter.
Og han var rent faktisk også ved at være temmelig sulten.
Pludselig virkede det ikke som om, at det var Davids hoved der ville komme til at bestemme, men derimod Davids mave.
”Okay, jeg bestemmer, at vi skal have mad. Nu. Lige her. For jeg går ikke et skridt mere, før du har lavet mig den mad, du lige har lovet!”, sagde drengen bestemt.
Koffing, som også var udmattet oven på kampen, havde ikke spor imod Davids bestemmelse, og trods den syntes Davids måde at bede om mad på virkede en smule upassende og pludselig, var den også klar over, at det var sådan David gjorde tingene, og David plejede at få hvad han ville have derhjemme.
Så hvis Koffing var heldig, ville drengen også få det denne gang, og den ville kunne få fyldt sit gurglende indre med lækkert affald.
Spearow
Spearow

Antal indlæg : 38
PokéPound : 47260
Join date : 31/08/11

http://no-response.proboards.com/index.cgi

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  drake8! Lør Sep 17, 2011 2:39 am

Alejandro: Lad os lave en aftale! Du får noget mad, hvis du fortæller hvad du laver herude i "ødemarken". Ikke noget med at lave nogle tricks!
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46285
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Spearow Lør Sep 17, 2011 4:00 am

David rystede ivrigt på sit lille, fregnede hoved så hans orangerøde hår flaksede rundt som en vild flamme. Han brød sig ikke om at blive stillet krav, og bestemt ikke, når de krav der blev stillet, ikke var en del af den oprindelige ’aftale’, som David mente at have lavet lige før.
”Se, det er lige hvad jeg sagde! I voksne skal altid komme og tro I kan lave om på tingene, bare fordi I er de voksne!” råbte drengen bittert, ”det var ikke en del af aftalen, at jeg skulle fortælle dig et ord om noget som helst! Du kan ikke bare komme og lave nye aftaler, når du allerede har lovet, at jeg måtte bestemme!”
David var arrig, som kun et stædigt, lille barn kunne være det, og hans øjne udstrålede atter fjendskab mod den, efter Davids bedømmelse, løgnagtige mand.
Og hvad mente han desuden med at David ville lave nogle 'tricks'? Efter Davids bedste overbevisning, var det kun den fremmede mand, som var ude på at lave tricks og narre David til at fortælle om højst private ting, som kun var forbeholdt ham selv, og ingen andre.
Spearow
Spearow

Antal indlæg : 38
PokéPound : 47260
Join date : 31/08/11

http://no-response.proboards.com/index.cgi

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  drake8! Lør Sep 17, 2011 4:21 am

Alejandro: Det er iorden du ikke vil sige hvorfor du er herude, men bare du fortæller mig hvad du laver herude!
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46285
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Spearow Søn Sep 18, 2011 2:24 am

David havde svært ved at se forskellen mellem de to ting, da dét han lavede herude, i bund og grund var det samme som grunden til at han var herude: Han var løbet hjemmefra, og var stadig i færd med det.
Men det kunne han selvfølgelig ikke fortælle denne mand – tænk hvis han ville sende ham på hovedet tilbage til sine forældre!
Det ville være et stort nederlag for den lille dreng.
Men alligevel kunne David efterhånden ikke se nogen anden mulighed, end at fortælle manden hvad han ville vide, hvis David overhovedet ville have nogen forhåbninger om at få noget mad, og komme videre. Han vidste alt for godt, hvordan voksne plejede at blive ved med at spørge og spørge, indtil de til sidst fik et svar, som de ville acceptere.
”Jeg er ude for at blive pokémontræner, sammen med Koffing!” David kunne ikke se noget galt i at fortælle denne åbenlyse grund, som egentlig heller ikke var helt forkert. Han var jo faktisk på vej ud for at blive pokémontræner, var han ikke?
Det var som om, det først var nu, hvor ordene var kommet ud af hans egen mund, at det rigtig gik op for ham, hvad han lavede her. ”Ja, det er nemlig det jeg laver herude!” tilføjede han, som for at bekræfte sig selv i, at det virkelig var sandt.
Spearow
Spearow

Antal indlæg : 38
PokéPound : 47260
Join date : 31/08/11

http://no-response.proboards.com/index.cgi

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  drake8! Søn Sep 18, 2011 8:10 am

Alejandro: Se, det var jo ikke så svært! Nu hvor du har fortalt mig sandheden, kan du få noget mad. *Tager sin rygsæk ned fra skuldren og finder noget mad i den*. Nå så du vil være træner. *Kaster noget mad over til drengen*. Det kan jeg måske hjælpe dig med. Men lad os starte med at du fortæller hvad du hedder?!
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46285
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Spearow Man Sep 19, 2011 7:03 am

”Hmp!”, var det eneste David svarede til det første – hvordan kunne denne mand overhovedet have nogen idé om, hvor svært eller ikke-svært det var? Manden var ikke David, så han kunne ikke vide noget som helst!
Længere kom David dog ikke i sine tanker, før han opfattede noget flyve imod sig. Denne gang var drengens reflekser bedre, end da han skulle tage imod den sære helende flaske, og han greb derfor den plastikindbundne sandwich uden besvær.
Han pakkede sandwichen ud af embalagen, og kastede skraldet til Koffing, som grådigt tog imod denne lækkerbisken.
Ligeså grådigt satte David sine egne tænder i sin mad.
David overhørte fuldstændig mandens snak om at han kunne hjælpe David med at blive pokémontræner – men hvis han havde hørt efter, ville drengen alligevel have været skeptisk overfor forslaget. Han ønskede bestemt ikke, at nogle skulle hjælpe ham med noget han udmærket godt selv kunne finde ud af!
Han opfattede dog godt mandens opfordring til David om at fortælle hans navn, og David svarede uden videre ”Jeg hedder David!”, mens han fortsat gumlede på sin sandwich, hvis indhold stod ud af kæften på den uopdragne dreng.
David spurgte ikke ind til mandens navn, da det i bund og grund ragede ham.
Han var mere interesseret i sin mad.
”Har du mere at spise?” spurgte han, da ham havde slikket sine fingre rene for krummer.
”Koffing er også mere sulten, se!”
Koffing så bedende på manden; den kunne sagtens bruge mere mad, men det kunn den jo altid.
Spearow
Spearow

Antal indlæg : 38
PokéPound : 47260
Join date : 31/08/11

http://no-response.proboards.com/index.cgi

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  drake8! Man Sep 19, 2011 7:23 am

Alejandro: Hvad siger du til at ta en kamp til?? Hvis du vinder skal du nok få maden + at jeg går. Hvis jeg vinder så får du ikke mad + hmm det finder jeg ud af på vejen. *Smiler snedigt til den ret så unge knægt*.
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46285
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Spearow Ons Sep 21, 2011 7:47 am

David stirrede denne gang mistroisk på manden; hvorfor skulle han også stille så mange krav? Hvorfor kunne han ikke bare lade David få det på sin måde? Hvorfor skulle han gøre det så pokkers besværligt for ham?
Det var drengen slet ikke vant til hjemmefra, hvor han plejede at få tingene serveret på et sølvfad, hvis bare han plagede nok, eller var bestemt nok i tonen.
Denne behandling var helt ny for David.
Drengen skulle lige til at komme med en stor fed indvending, hvori han ville beklage sig over hvor åndssvag manden var, sådan at stille flere krav og betingelser, og at det altså stadig var David der besteme her i firmaet.
Men ét blik over på Koffing gjorde at han ombestemte sig i sidste sekund.
Trods Koffing havde tabt den sidste kamp stort, var en lille kampgejst vækket inden i den.
Den havde mægtig lyst til at prøve kræfter med gym-lederens Oshawott igen; den havde lyst til at bevise, at den ikke var så svag, som den havde set ud til at være i den sidste kamp.
Denne gang vidste den også, hvad det hele handlede om – den havde fået lidt erfaring – og den var mere end klar på at teste sin styrke igen.
Alt dette så David i Koffing’s store, intense øjne, og for første gang i lang tid, så drengen bort fra sine egne behov, og tog sig af Koffing’s i stedet.
Inderst inde ønskede David også at vise denne mand, at han duede til noget som pokémontræner. Og han ville oven i købet kunne vinde mere mad, samtidig med at den fremmede – som efterhånden ikke var så fremmed endda – ville lade ham være i fred for altid.
Og David var sikker på, at han ville vinde denne gang!
”Okay, så får du din vilje, din sære snegl! Men så skal du også love, at du virkelig holder dit ord! Ikke noget med at stille flere krav eller bryde dine løfter!” udbrød David, for sådanne ting var han virkelig træt af efterhånden.
Koffing så spændt på manden – mon den mon ville få lov til at prøve sine kampteknikker af igen, og måske oven i købet løbe af med sejren? Den ville ikke sætte forventningerne til sig selv alt for højt, men det var svært, når den også kunne mærke på sin træner, at han var stærkt opsat på at yde sit bedste, denne gang.
Spearow
Spearow

Antal indlæg : 38
PokéPound : 47260
Join date : 31/08/11

http://no-response.proboards.com/index.cgi

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  drake8! Ons Sep 21, 2011 8:29 am

Alejandro: Jamen lad os så begynde! Det her bliver en rigtig pokemonkamp. Fire moves! Hverken mere eller mindre!

Pokemon: Oshawott
Abillity: Torrent
Item: None

Attacks
1. Taunt!
2. Swords Dance!
3. Scald!
4. Surf!
(Du bestemmer hvem der skal dømme kampen Very Happy )
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46285
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Spearow Tors Sep 22, 2011 5:48 am

David tænkte sig om, da han skulle instruere Koffing i, hvilke moves den skulle udføre. Drengen havde stort set ingen erfaring indenfor pokémonkampe, og det havde Koffing heller ikke, så i realiteten ville kampen nok ikke gå særlig godt for dem.
Men deres kampgejst var tændt, og de troede begge fuldt og fast på, at de ville vinde, uanset hvor stærk deres modstander måtte være og uanset hvor usandsynligt det ville være.
Så David kastede sig ud i kampen, og nævnte de eneste moves han havde observeret Koffing udføre før, og Koffing gjorde så godt den kunne hvad den fik besked på.


Pokémon: Koffing lvl. 6
Abillity: /
Item: /

Attacks:
1. Tackle
2. Poison Gas
3. Smog
4. Tackle
Spearow
Spearow

Antal indlæg : 38
PokéPound : 47260
Join date : 31/08/11

http://no-response.proboards.com/index.cgi

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  drake8! Tors Sep 22, 2011 6:39 am

Bedømmelse
Oshawott VS Koffing!

Runde 1
Begge pokemoner er ivrige efter en revance efter deres forrige kamp! Oshawott er hurtigst og bruger Taunt som søgre for at Koffing kun kan bruge attack moves! Koffing smadre ind i Oshawott men forsager ikke særlig stor skade.
Rundens vinder: Koffing!

Runde 2
Oshawott begynder at danse! Det er Swords Dance, der øger Attack stat! Koffing hoster en giftig sky op, der svæver forbi Oshawotts ansigt! Det var Poison Gas, der allerede har sat sine spor! Oshawott er Poisoned! Oshawott mister HP af poison!
Rundens vinder: Koffing!

Runde 3
Oshawott er klar med en omgang kogende vand som den straks spytter over på Koffing! Endnu en gang hoster Koffing en giftig sky op, som den straks sender mod Oshawott! Oshawott hoster kraftigt da den bliver ramt af den giftige sky, Smog! Oshawott mister HP af Poisoned!
Rundens vinder: Koffing!

Runde 4
Nu kommer Oshawott ridende på en kæmpe bølge! Bølgen smadre ind i Koffing, som bider smerterne i sig, for at gøre sin elskede træner stolt! Koffing kommer endnu engang stormene med Tackle som bliver boostet lidt af sit stærke bånd til sin træner! Oshawott bliver væltet omkuld men skynder sig at rejse sig op igen. Oshawott mister HP af Poisoned!
Rundens vinder: Oshawott! (Mest skade)

Kampens vinder: David og Koffing!

Kommentare til kampen: Super kamp!!!

Alejandro: Du skal nok blive en stor træner engang! Jeg holder mit ord. Du får noget mad + at jeg går! *Tager sin rygsæk ned*.
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46285
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Spearow Tors Sep 22, 2011 10:37 pm

Et stort smil viste sig gradvist i David’s selvtilfredse ansigt efterhånden som kampen skred frem.
Hans Koffing gjorde virkelig et godt stykke arbejde! Ikke noget under, at han holdt så meget af den. Den var hans bedste ven. Og nu viste det sig også, at den var en god fighter.
Da kampen var overstået udbrød drengen et jubelråb og kastede sig over sin sårede, men lykkelige Koffing, for at give den et stort lykønskningskram. Koffing udstødte en masse glade, hæse ”kåkåkåkåkå~” som var dens form for latter. Den havde virkelig prøvet at gøre sit bedste for at glæde både David og den selv, og dens store indsats havde givet pote! Koffing følte sig stolt helt ind til det inderste af dens runde krop.
Efter lidt tid løftede David endelig blikket og så på manden; ”Hahaa, der viste vi dig rigtig nok hvad vi dur til, hva’?!” sagde han i et muntert tonefald, som ikke før var hørt hos drengen.
Spearow
Spearow

Antal indlæg : 38
PokéPound : 47260
Join date : 31/08/11

http://no-response.proboards.com/index.cgi

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  drake8! Fre Sep 23, 2011 1:16 am

Alejandro: Jep der fik i mig! *Smiler*. *Går over og ser til Oshawotts skræmmer*. Arrh de er heldigvis ikke så slemme! Hvad siger du til et pokedex og nogle pokéballs? Du glemte hvist at kigge forbi ham der professoren! Han giver faktisk sådan noget gratis!
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46285
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Spearow Søn Sep 25, 2011 9:07 am

David frydede sig over mandens ord, der gav David ret; de gav ham et ordentligt egoboost. Men David og Koffing havde virkelig givet dem tørt på! Det var svært for både den lille dreng og Koffing at skjule deres stolthed og begejstring – men hvorfor ville de også skjule den? De havde gjort et godt stykke arbejde og de havde fuldstændig fortjent sejren, mente David. Det var nærmest hans levegrundlag: at sejre og få sin vilje.
”Ja, vi er nemlig ret gode, er vi ikke, Koffing?” lo drengen til sin pokémon, der gav ham fuldstændig ret på sin hostende måde.
David blev suget langsomt ud af sin sejrsrus da manden begyndte at fable om pokédex og pokéballs.
Han kunne have givet sig selv et stort spark bagi, som straf for at have glemt noget så essentielt for en pokémontræner som pokéballs og pokédex! Hvad havde han dog tænkt på? Hvordan skulle han nogensinde kunne udleve sin drøm, hvis han ikke engang var i besiddelse af disse instrumenter?
Men heldigvis havde lykkens Gudinde tilsmilt David i denne situation.
Manden havde jo lige tilbudt ham tingene – helt gratis!
Og David tog altid imod alt han kunne hamstre til sig. Især hvis han kunne få det uden at skulle give noget i gengæld.
”Okay, hit med det!” svarede drengen og rakte sine små beskidte hænder frem mod manden, for at tage imod gaverne.
Spearow
Spearow

Antal indlæg : 38
PokéPound : 47260
Join date : 31/08/11

http://no-response.proboards.com/index.cgi

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  drake8! Søn Sep 25, 2011 11:04 pm

Alejandro: Spørg pænt..... *Tager den lille ekstra pose med balls og pokedéx, til sig igen*.
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46285
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Spearow Man Sep 26, 2011 12:40 am

David’s ansigtsudtryk forvrængedes i en grimasse der udtrykte stor misfornøjethed. Hvis der var noget David hadede, så var det at skulle spørge pænt om ting – i hans verden fik han hvad han ville have, uanset hvordan han bad om dem. Og han havde da ikke spurgt specielt grimt, havde han? Det mente drengen ikke.
”Be’ om!!” vrængede David, der trods sin forkælede attitude ikke ville lade denne chance for at få pokédexen og de pokéballs gå til spilde. ”Er du glad nu? Nu har jeg ’spurgt pænt’!” han lagde sine arme over kors, for at vise sin modvilje.
Spearow
Spearow

Antal indlæg : 38
PokéPound : 47260
Join date : 31/08/11

http://no-response.proboards.com/index.cgi

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  drake8! Man Sep 26, 2011 1:58 am

Alejandro: Hvis du vil være pokemon træner skal du lære at snakke ordentligt.....Vil du være gymleder en dag??
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46285
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Spearow Man Sep 26, 2011 3:09 am

Det irriterede David, at manden ikke bare afleverede sagerne, så han kunne komme videre – som han lovede -, og lade David være i fred. Hvorfor alle disse spørgsmål? Hvorfor kunne David ikke bare få lov til at klare tingene på egen hånd?
Koffing kunne fornemme sin træners begyndende irritation, og prøvede at fortælle ham, at han skulle tage det roligt, at manden bare var nysgerrig og ønskede det bedste for David.
Men som altid forstod David ikke den egentlige betydning af pokémonens ’koff koff koff’, og disse blev derfor ignoreret.
”Hvorfor kan du ikke bare give os den mad du lovede, og de pokéballs, nu hvor jeg lige har bedt så pænt om dem!?” vrissede David, ”og hvad rager det egentlig dig, om jeg vil være gym-leder eller ej?”
Selvom David svarede så aggressivt, var tanken om at blive gym-leder alligevel meget tiltalende, og han kunne ikke lade være med at forestille sig, hvordan det ville være, hvis han selv blev gym-leder en dag. Det var en ambitiøs og uopnåelig tanke for den lille dreng. Men Davids fantasi og selvtillid fejlede intet, så han kunne nemt se sig selv i position som gym-leder, trods det nok aldrig var noget han i virkeligheden ville opnå.
Men hvorfor interessere manden sig for hvad David ville? Havde han ikke bedre ting at give sig til?
Spearow
Spearow

Antal indlæg : 38
PokéPound : 47260
Join date : 31/08/11

http://no-response.proboards.com/index.cgi

Tilbage til toppen Go down

Route 1 - Page 4 Empty Sv: Route 1

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 4 af 6 Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum