PokéQuest
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Oasix City

4 deltagere

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Go down

Oasix City Empty Oasix City

Indlæg  Tyrogue Man Maj 23, 2011 12:54 am

Oasix City forbinder Route 4, Lake of Fate og Route 5

Oasix City 11_oas10

Oasix City er en by bygget omkring en oase i ørkenen. Folkene i byen lever af, hvad man nu kan finde i ørkenen og har klaret sig i et godt stykke tid. Her er også en lille burik, hvor man kan købe medicinske urter af ørkenplanter.

Gym leder : Shawn Kaze
GROUND TYPE
Badge: Dessert Badge
Oasix City Desser10

Arenaen består hovedsageligt af sand med klipper og kaktusser her og der. Der er også et stykke med vand, som er mudret i kanterne. Sandet kan være fladt og hårdt eller i bløde dynger, hvilket gør det til en udfordring at manøvrere.

Pokémoner, man kan fange i byen
Spoiler:


Sidst rettet af Tyrogue Tirs Sep 20, 2011 2:22 am, rettet i alt 6 gange
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51122
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Machaku Man Jun 06, 2011 7:26 am

SUK tænker Shawn ''Sikke en varm dag, men jeg vil ud på min rejse nu, kom draco '' draco bider shawn i bagdelen ''Gib! GIBLE' Shawn ser irriteret på Draco ''Jeg gider ikke det pjat med dig! ind i din pokeball!'' Shawn går ud af sit hus, og hen til udgangen af byen ''Hmm..'' Lake of fate? Lyder som et godt sted at træne.'' Shawn strækker sig lidt inden han småløber ud af byen og tar en tår vand /Out-lake of fate/

/Ind igen/ ''Hmm.. jeg har brug for én pokemon mere for at kunne begynde min rejse ordenligt..'' Shawn går stille igennem byen, tager noget sand op i sin hånd, og hælder det ned igen ''Sandet er så blødt..'' Shawn løber afsted mod udgangen da han pludselig kommer i tanke om, at hans taske ligger derhjemme ''Der er tasken, og så afsted''
Shawn løber afsted mod route 4, sand området
/out-route 4/
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46965
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Typhlosion Fre Aug 05, 2011 2:23 am

Dwayne ankommer til Oasix City

Dwayne: wow, sikke en spændende by *kigger rundt* Det ser ud til at de har bygget byen midt i en ørken! *kigger interresseret rundt* Det er vidst ikke svært at gætte hvilken type gym leaderen bruger *smiler for sig selv* Når i har vidst brug for at blive healet, så lad os gå over i healingscentret *trækker alle sine pokemoner tilbage i deres balls*

Dwayne går over i healingscentret

Dwayne: hejsa, kan du heale mine pokemoner for mig? *smiler til Joy, og rækker hende hans pokeballs*
Joy: Selvfølgelig, det er jo mit job *healer Dwaynes pokemoner, og rækker ham dem igen* Så skulle de vidst være klar *smiler til Dwayne*
Dwayne: Tusind tak *tager hans pokeballs og går*
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46612
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Machaku Fre Aug 05, 2011 4:18 am

Shawn går lidt rundt i byen, da han ser en såret Larvitar ''Åh nej, ikke igen!'' Shawn tager den med hen til pokemon centret ''Kan du heale denne pokemon, nurse joy?'' Efter nogle minutter giver Joy Shawn Larvitar tilbage ''Her er den!'' Shawn smiler lidt, og går udenfor ''Har du en træner lille ven?'' Larvitar ryster på hovedet ''Lar!'' Shawn tager en pokeball frem ''Måske vil du med mig, lille ven?'' Larvitar nikker, og bliver sendt ind i Pokeball'en, og bliver fanget ''Velkommen på holdet, lille ven'' Shawn opdager en pokeball inde i gymmet, samt en note ''En pokemon til min søn! Tag godt imod Swinub!''
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46965
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Typhlosion Fre Aug 05, 2011 4:28 am

Dwayne: Når hvad skal vi nu lave? *kigger på sine pokemoner* Jeg tænkte på snart at gå over i gymmet og udfordre arena lederen, men jeg kan ikke rigtig få taget mig sammen til det *smiler til sine pokes* Jeg håber ikke at han er alt for stærk, men lad os nu se *smiler til sine pokes*
Qyndaquiel: Quiel? *smiler til Dwayne'
Dwayne: Nahh, du er jo svag over for jord, så jeg vil nødigt bruge dig, da det ville være ret katastrofalt *smiler til Qyndaquiel* Jeg tror godt jeg ved hvem jeg brug *smiler og kigger op mod himlen*

...
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46612
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Machaku Fre Aug 05, 2011 4:33 am

Shawn kaster Dracos ball op i luften ''Draco! Kom ud!'' Draco Bider Shawn, endnu engang, hvorefter den udvikler sig til Gabite ''Åh, gud, AWESOME.. av, slip, det gør ondt'' Draco hopper ned ''Bite! Gaaabiteeh!''
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46965
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Typhlosion Fre Aug 05, 2011 5:20 am

Dwayne: Jeg vil rigtig gerne bruge dig Axew, men jeg kunne godt tænke mig at du nåede at udvikle dig, inden vi skal kæmpe mod gym leaderen *smiler til Axew*
Axew: Xeeeww! *kigger irriteret på Dwayne*
Dwayne: Haha, det var ikke ondt ment, det er bare fordi at... Jaaa *smiler til Axew*

...
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46612
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Machaku Fre Aug 05, 2011 5:42 am

Shawn stirre ud i luften ''Ingen nye udfordrere? Huh.'' Han kaster en pokeball op i luften et par gange hvorefter han lægger sig midt på arenaen, lige i det bløde. varme sand
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46965
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Typhlosion Fre Aug 05, 2011 5:49 am

Dwayne: Når, men dwt kan vel være lige meget *går over i gymmet* Hej gym Leader Jeg udfordre dig til en aren kamp, og som pokemon bruger jeg min Axew! *kigger på gym leaderen*

...
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46612
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Machaku Fre Aug 05, 2011 6:00 am

Shawn rejser sig ''Meget vel, så bruger jeg min Gabite!!''


Pokemon: Gabite
Ability: Rough skin
Item: Intet
1. Sand tomb
2. Dragon Rush
3. Swagger
4. Draco Meteor
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46965
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Typhlosion Fre Aug 05, 2011 7:46 am

Dwayne: Arrh, ikke lige den jeg havde håbet, men okay *smiler til Axew* Er du klar min ven?
Axew: Xeew! *hopper og stiller sig klar*
Dwayne: Godt så, lad os begynde!

Axew
Abillity: Rivalry
Moves:
1. Dragon Dance
2. Dragon Claw
3. Substitute
4. Outrage!

Dwayne: Kom så Axew! *knytter hånden* Du skal bare klare den!

...
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46612
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Machaku Fre Aug 05, 2011 7:53 am

Gabite VS Axew!!!

Runde 1:
Kampen mellem de 2 drage typer begynder, Gabite lægger ud med at smide en mindre sand tornado efter Axew som skader den en smule. Axew begynder at danse en dans, som forøger dens attack og speed stat
Gabite(Mest skade)

Runde 2:
Nu er Gabite rigtig i kamp humør, den suser mod den stakkels lille axew med Dragon Rush, hvorefter Axew giver igen med Dragon claw - Axew tager skade af Sand tomb
Gabite(mest skade)

Runde 3:
Gabite smider noget efter Axew, nemlig Swagger, som gør, at Axew bliver forvirret. Axew skifter ud med en dukke, samt mister en del liv. Axew tager skade af Sand tomb
Gabite(Mest skade)

Runde 4:
Gabite påkalder en masse meteor sten, Draco meteor, som gør, at dukken forsvinder øjeblikkeligt. Axew er forvirret og angriber som en vild, med drage flammer osv, men ikke meget af det rammer Gabite. Nogle sten bliver smadret, og ryger ned på jorden. Axew tager skade af Sand tomb
Uafgjort
''Kom tilbage om 3 dage, hvor du kan udfordre mig igen.''
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46965
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Typhlosion Fre Aug 05, 2011 8:52 pm

Dwayne: *trækker Axew tilbage og går ud af gymmet* Hmm, godt nok var han fair imod os, men så alligevel *taler lidt med sig selv, mens han går over mod healingscentret* Men alt i alt gik det da okay, det var jo trods alt Axews første kamp *går ind i healingscentret, og rækker Axews Ball til Joy* Kan du heale min pokemon for mig?
Joy: Så gerne *healer Axew* kom snart igen*
Dwayne: *Tager Axews Ball og går ud af døren* Hmm...

Næste dag

Dwayne: Vi kan ikke ha' at vi taber næste gang vel Axew *kigger på Axews pokeball* Så vi blive nødt til at træne *kaster ballen*
Axew: Xeew! *kigger på Dwayne*
Dwayne: Det var aveligt at vi tabte igår, så derfor skal vi træne lidt! *Smiler til Axew* Vi kan jo nødigt tabe to gange i streg
Axew: *kigger flovt på Dwayne*
Dwayne: Hey, op med humøret, vi tager ham bare når vi skal kæmpe mod ham på søndag *smiler til Axew* Du klarede det, desuden godt, så der er intet at være skuffet over *smiler til Axew*

...
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46612
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Machaku Fre Aug 05, 2011 9:05 pm

Shawn lægger sig igen i sandet ''Kedelig modstander, ham den sidste. Han kunne ikke engang vinde over en Gabite..'' Shawn stirre op i luften, og sukker ''Jeg håber snart, at flere udfordrere kommer''
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46965
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Typhlosion Søn Aug 07, 2011 9:00 pm

Dwayne: Kom lad os gå over og træne *går rundt og får derefter øje på en Lavitar* Uhh, den skal jeg bare havde! *smiler og går stille hen imod den * Okay Axew, brug Dragon Claw imod den *peger på Lavitar*
Axew: Xeew! *bruger Dragon Claw imod Lavitar*
Lavitar: Tarr! * bliver ramt, men svare igen med et Crunch*
Dwayne: Grrr! Brug nu Dragon Claw igen!
Axew: Xeew *bruger et kraftigt Dragon Claw*
Lavitar: Tarr... *fainter*
Dwayne: Wow! *kigger overrasket* Når nu er det tid til en pokeball! *kaster en pokeball*

Pokeball: Wing... Wing... Wing... Click!

Dwayne: Jaer! *løber over og samler pokeballen op* Jeg har fanget en Lavitar!
Axew: Xeew! *smiler*
Dwayne: Jeg tror heller jeg må gå over og heale den *smiler og går over i healingscentret* Hej, kan du heale min Lavitar*
Joy: Så skal jeg være der *healer Dwaynes Lavitar* Sådan, så er den så god som ny *smiler til Dwayne, og rækker ham hans pokeball*
Dwayne: Tak *tager sin pokeball, og går ud af gymmet* Når, hvad skal vi så få tiden til at gå med, imens vi venter her i byen *kigger på Axew*
Axew: Xeew! *bruger Dragon Pulse ud i luften*
Dwayne: Når, så du vil kæmpe var ? *smiler til Axew* Lad det komme an på en prøve!

Dagen efter

Dwayne: puhh, jeg har fået nok af den her ørken! *kigger på Axew* Hvad syntes du?
Axew: Xew... *kigger op på Dwayne*
Dwayne: Okay, lad os tage til Tempride City og se hvordan det går med vores gym *begynder at pakke tingene, og tager tasken op på ryggen* Lad os komme afsted!

Out of Oasix City

Dwayne ankommer til Oasix City

Dwayne: Så er jeg tilbage, og denne gang skal vi bare vinde! *smiler* men først skal i lige heales! *trækker Drapion tilbage til sin pokeball, og går over i healingscentret* Hejsa, jeg skal havde healet mine pokemoner! *rækker sine pike alla til Joy*
Joy: Så gerne *healer Dwaynes pokemoner* Kom snart igen!
Dwayne: *går ud af healingscentret og over i gymmet* Hey gym Leader! *kigger på gym leaderen, der ligger i sandet* Jeg er tilbage, og jeg udfordre dig til en arena kamp!
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46612
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Machaku Søn Aug 07, 2011 11:00 pm

Shawn vender sig ''Nåh, så du er tilbage? Hvilken pokémon har du tænkt dig at bruge denne gang?'' Shawn rejser sig og smiler
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46965
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Typhlosion Søn Aug 07, 2011 11:09 pm

Dwayne: Denne gang vil jeg prøve noget nyt! *smiler* Jeg har tænkt mig at bruge min Shelgon *kaster Pokeballen*
Shelgon: Gon! *begynder at lyse*
Dwayne: Hva? *kigger overrasket på Shelgon*
Salamance: Mance! *kigger på Dwayne*
Dwayne: Huh? *kigger overraske* godt så, så bruger jeg min Salamance!

...
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46612
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Machaku Man Aug 08, 2011 2:02 am

''Salamence? Swinub er mit valg!''

Pokemon: Swinub
Ability: Thick fat
1. Hail
2. Ice beam
3. Ice shard
4. Blizzard
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46965
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Typhlosion Man Aug 08, 2011 2:18 am

Dwayne: Swinub! *kigger chokeret på Swinub* Jeg havde håbet på en Garchomp, men jeg vil da give det et skud *smiler* Kom så Salamance!

Salamance
Abillity: Intimidiate
Item: None
Moves:
1. Swagger!
2. Aqua Tail!
3. Endure!
4. Rock slide!

Dwayne: Kom så Salamance! Du kan godt *knytter næven*

...
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46612
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Machaku Man Aug 08, 2011 2:58 am

Swinub VS Salamence!

Runde 1:
Salamence forvirre Swinub med Swagger, Swinub ændre vejret i salen, ved hjælp af hail. Salamence tager skade af Hail
Swinub(En smule skade af hail)

Runde 2:
Swinub bliver ramt af Aqua tail, hvorefter Swinub fryser forskellige steder af banen til is, ved hjælp af Ice Beam, Salamence bliver også ramt, og bryst-området fryser til is - salamence tager skade af Hail
Salamence(mest skade)

Runde 3:
Salamence bruger Endure, så den ungår at besvime, Swinub er ikke længere forvirret, og smider Ice shard efter Salamence, som skader meget. - Salamence tager skade af Hail
Swinub(Mest skade)

Runde 4:
Salamence er langsommere på grund af den klump is, som sidder fast på dens bryst, men den smider alligevel nogle sten efter swinub, Swinub er hårdt skadet, men bruger alligevel Blizzard som vælter Salamence om kuld, men da Salamence bliver ramt af hail igen, falder Salamence besvimet om
Swinub(Salamence besvimer)
Shawn ryster på hovedet ''Stakkels Salamence, du gjorde det værre end sidste gang!! Studer din modstanders moves lidt bedre næste gang. Kom igen om 4 dage!''


Sidst rettet af Machaku Tirs Aug 09, 2011 5:12 am, rettet i alt 2 gange
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46965
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Typhlosion Man Aug 08, 2011 3:05 am

Dwayne: Tjoo, men det er nu svært at vide at din Swinub er immun over for Swagger *blinker til Shawn* Man skulle tro at Salamance havde misset *smiler til Shawn* Men sådan er det nu en gang *trækker Salamance tilbage, og går*

...
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46612
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Machaku Man Aug 08, 2011 3:07 am

''Hvad snakker han dog om? Immun? Næh! Den ville have ramt Salamence Hårdt, hvis den VAR immun!''
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46965
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Typhlosion Tors Aug 18, 2011 3:41 am

Dwayne: *hører Shawns kommentar, og vender sig om og svarer* Sorry dude, det var ikke min mening at kører det så langt ud *vender blikket mod jorden, og går ud af gymmet, med hænderne i lommen* Tænk at vi kom op og skændes over en fejl bedømming! *slår sig selv på panden* Kvaj pande! Alle begår fejl, og netop jeg er en sf de store... *går over i healingscentret* Vi skylder vidst hinanden en undskyldning *aflevere sine pokeballs til Joy* Hm, så er den her dag ødelagt! Lad os håbe at det går os lidt bedre imorgen *tager sine balls kg får ud af healingscentret* Hm, jeg har vidst brug for ag sunde mig lidt *går over og lægger sig i græsset*

Næste dag

Dwayne: Åhhh *gaber* det var dwjligt lige at få sovet *smiler* Når, lad os smutte over i gymmet! *løber over i gymmet* Hey gym Leader! *kigger alvorligt på gym leaderen* Så er jeg tilbage! Beklager vores lille skænderi sidste gang, det skal ikke ske fra min side igen *smiler til Shawn* Nu til sagen! Jeg udfordre dig til en kamp, og som pokemon bruger jeg min Salamance igen! *smiler til Shawn* Jeg syntes han fortjener at vise sit værd! Nårr, hvem vælger du så? *kigger på Shawn*

Efter et stykke tid

Dwayne: Øhh hallo *kigger på gym leaderen Shawn* Jeg udfordre dig til en arena kamp og som pokemon bruger jeg min Salamance *kigger på Shawn* Er du klar til at kæmpe ?
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46612
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Machaku Tors Aug 18, 2011 3:46 am

''Du må undskylde den lange ventetid!'' Shawn kaster en pokéball ud ''Swinub?''

Pokemon: Swinub
Ability: Thick fat

1. Toxic
2. Ancient power
3. Swagger
4. Blizzard!
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46965
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Typhlosion Tors Aug 18, 2011 5:22 am

Dwayne: Arh, det gør ikke noget, jeg er bare glad for at kunne få min revance *smiler* Når, lad os tage ham Salamance!

Salamance
Abillity: Intimidiate
Moves:
1. Læg ud med Aqua Tail!
2. Forvir så Swinub med Swagger!
3. Heal så ALLE dine skader med Rest!
4. Afslut så kampen med Sleep Talk!

Dwayne: Sådan, denne taraktik burde være lidt bedre end den sidste! *smiler til Shawn*
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46612
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Oasix City Empty Sv: Oasix City

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 1 af 3 1, 2, 3  Næste

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum