PokéQuest
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Lake of Fate

3 deltagere

Go down

Lake of Fate Empty Lake of Fate

Indlæg  Tyrogue Man Maj 23, 2011 1:08 am

Lake of Fate ligger ved siden af Oasix City

Lake of Fate er et mindre natur-vidunder: Det er utroligt frodigt, selvom det er lige ved siden af ørkenen. Søen lader til at komme fra en underjordisk kilde.
Søen har fået sit navn, da mange folk har mødtes der, blevet venner og endda følgesvende.
Søen bliver utroligt mørk, når det er nymåne, og det siges, at det er Darkrai, som svæver hen over søen i skyggen af nymånen.

Pokémoner, man kan møde her
Spoiler:
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51112
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Lake of Fate Empty Sv: Lake of Fate

Indlæg  Machaku Tirs Jun 07, 2011 7:40 am

Shawn kommer gående ind i området hvor søen skulle være ''Wow, sikke et smukt syn, her er da dejligt at være'' Han går lidt videre da han pludselig falder over noget ''Auww, hvad i al verden var det'' der lød et par rab fra en pokemon ''Huh, en ducklett? Det var da spøjst at se sådan en fyr som dig her'' Den vilde ducklett brugte scald på Shawn ''AW FOR DEN DA! DIN DUMME POKEMON'' Shawn sender Draco ud, men den bider ham som sædvanlig i bagdelen. ''Draco! Brug bite på den ducklett!'' Draco løber afsted mod Ducklett, bider den og så flyver ducklett op i luften og rabber til den store guldmedalje. ''Skynd dig, den må ikke slippe væk, brug Dragon rage!'' Draco samler energi i maven og skyder det afsted mod den forvirrede pokemon, Ducklett flyver derefter ned, da Shawn griber den i hans favn ''Du ser ud til at være træt, lille ven, mon du vil med mig?'' Shawn tager en pokeball frem ,,tik,tik,tik,tok '' ''Sådan! Jeg har fanget en Ducklett, jeg må hellere komme tilbage ad, det er ved at være sent''
/out - oasix/
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46955
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Lake of Fate Empty Sv: Lake of Fate

Indlæg  Typhlosion Lør Sep 03, 2011 8:42 pm

Dwayne ankommer til Lake of Fate

Dwayne: "Puha, dejligt at komme væk fra alt den ørken!" Kigger rundt "Nøøj! Sikke et flot sted!" Smiler og går videre "Man skulle ikke tro, at alt dette kunne vokse så tæt på en ørken!" smiler og går videre "Jeg glæder mig allerede til vores næste gym kamp! Gad vide hvilken type han har?" Går videre "hmm, hvem snakker jeg egentlig med?" Tager en pokeball frem, og kaster den "kom frem Qyndaquiel!"
Qyndaquiel: "Quiel!" ^^
Dwayne: "Hejsa min ven" smiler til Qyndaquiel "jeg tænkte at du trængte til at komme lidt ud"
Qyndaquiel: "Quiel!" Hopper
Dwayne: "Kom, lad os fortsætte videre!" Går videre
Qyndaquiel: "Quiel!" Kigger forpustet på Dwayne
Dwayne: "Baaah, er du allerede træt!?" Kigger på Qyndaquiel
Qyndaquiel: Nikker
Dwayne: "Okay, lad os tage tilbage til Oasix og snuppe os et hvil!" Smiler, og går tilbage"

Back to Oasix City
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46602
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Lake of Fate Empty Sv: Lake of Fate

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum