PokéQuest
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Dingo Strass

2 deltagere

Go down

Dingo Strass Empty Dingo Strass

Indlæg  Nidoran Tors Sep 01, 2011 12:46 pm

Navn: Dingo Strass (han er dog ikke sikker på at det er hans rigtige efternavn)
Alder: 62 år
Køn: ja
Rang: Var træner, er nu hjemløs og forsumpet.
Mål:  At overleve. Få det bedste ud af livet.

Hjemby:
Er vokset op i Producton City.
Familie:  Han havde engang en søster, en mor og en far. Hvem ved hvor de er nu.
Historie: Dingo havde en drøm. Engang da han var naiv nok til at tillade sig at drømme. Dengang hvor det at løbe igennem græsset og være med sin far på arbejde, ville få sommerfuglene i hans mave til at lege fangeleg. Det var dengang hans liv var fyldt med stjernestøv i hvert gyldent øjeblik. Dengang huller i bukserne ikke fremtvang en lang smøre af bandeord. Dengang han var værdig nok til selv at skaffe sin mad i stedet for at tigge efter den. Dengang han havde råd til at bo hos sine forældre.
Men tiderne skifter.
Det var egentlig ikke hans ide, men hans storesøsters. Han havde ellers regnet med at følge efter sin far på laboratoriet og være lige så produktiv som resten af sin familie, men en lille stinkende Stunky i en rød kasse med blåt bånd ændrede den idé. Hun gav den til ham. Ønskede at se hans reaktion. Den var blandet. Rodet rundt med de splittede følelser han fik af de store lillae øjne der stirrede op på ham fra bunden af kassen. Så sky. Så eventyrlysten. De måtte af sted.
Han sagde farvel til sine forældre på hans 11-års fødselsdag. Der var en plads på bagsædet af en bil ejet af et fjernt familiemedlem. De skulle til Twigwood town. Han skulle starte på sit livs eventyr.
Hvis du ser ham nu, mange år efter, står han nok og roder i en skrællespand eller snakker flygtigt med en skipper omkring tiloversblivende rester. Nogen må da have et godt hjerte. Lad være med at få øjenkontakt. Han kan godt lide at snakke med mennesker. Han vil gøre sit bedste for en enkelt mønt. Undgå ham hvis ikke du vil have stanken af uvasket korpus hængende omkring dig i flere minutter efter du er gået.
Men hvis du kigger efter. Hvis du giver dig tid til at se ind i hans blanke øjne kan du måske få et glimt af de drømme han havde som dreng. Alle gemt væk under 51 års desperation og fortvivlelse. Ingen træner kan vinde med en for længst død Squirtle, en svagelig Chicorita og en ældgammel Stunky som mangler det ene forben.

Personlighed: Meget venligsindet. Tålmodig. Dingo hader at blive sur, fornærmet eller generelt negative følelser. Hvis han mærker en negativ følelse brede sig i hans mave forlader han for det meste årsagen. Livet er for kort til at lade sig styre af sådanne ubehagelige følelser, mener han. Der skal dog også meget til før noget går ham på. Han tager meget let på tingene. Han er vant til lidt af hvert. Han er lidt langsom og til tider sløv. Og så har han en helt forfærdelig humor.

Udseende: (Billede kommer) Hans tøj er meget brugt, meget snavset og meget gammelt! Han har et flot mørkerødbrunt skæg der er ved at hælde over i det grållige. Han bærer en næsten opslidt kasket og nogle lasede tennissko med løse snørebånd. Hans ansigt er med rynker og fuger. Man kan næsten ikke se hvad der er hud og hvad der er snavs. Hans hænder er meget slidte og ru, med en masse hård hud.

Andet: - ikke lige nu

Pokémoner


Pokémon: Stunky Dingo Strass Spr_4h_434-1
Kælenavn: C.Y.
Personlighed: I alle de år den har fuldt sin træner har hans tålmodige sind smittet af på den. Dog kan den godt være lidt gnaven, grundet en rumlende mave. Den har mange gange overvejet hvorfor den stadig er her. Hvorfor den ikke gik bort sammen med Sqiurtlen. Men noget har åbenbart fået den til at holde fast i livet i alle disse år. Den er meget kærlig og elsker fremmede mennesker men man skal ikke begynde at klø den medmindre man gerne vil have sin hånd til at lugte af pis. Den har også lært sin lektie og opsøger sjældent de fremmede. Den har fået de spark den havde brug for.
Andet: En fæl stank stiger fra dens urene pels.

Pokémon:
Chicorita Dingo Strass Spr_2c_152
Kælenavn: Skrøb.
Personlighed: Skrøb er en underlig pokemon. Hun er meget langt væk. Det er svært at komme ind til hende og hun er meget tit feberhed. Trods Dingo har haft hende til pokecenteret op til flere gange, har de ikke kunne finde ud af hvad der er galt med hende. Men hun har levet længe nok til ikke at give op. Hun er ukampdygtig men det standser hende ikke i at prøve. Hun er meget stædig men hendes hukommelse hjælper hende ikke til at huske hvad det var hun diskuterede. Hun bliver let distraheret og lever det meste af tiden i sin egen verden. Hun er også mere eller mindre døv.
Andet: Trods hendes kammeraters ildelugt og hendes egen snavs lugter hun overraskende godt. Hun er den lille blomst der lige sørger for at man kan udholde bunken af mugne grøntsager.


Sidst rettet af Nidoran Søn Jan 31, 2016 2:45 am, rettet 1 gang
Nidoran
Nidoran

Antal indlæg : 14
PokéPound : 46750
Join date : 01/09/11

Tilbage til toppen Go down

Dingo Strass Empty Sv: Dingo Strass

Indlæg  Tyrogue Tors Sep 01, 2011 5:25 pm

Jeg vil virkelig anbefale dig at være en ung og frisk træner, ellers bliver din rejse i regionen meget kedelig (hvis du da overhovedet har tænkt dig at rejse).
Denne RPG er nemlig ikke beregnet til gamle, hjemløse mænd, men til unge og viljestærke trænere.
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51122
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dingo Strass Empty Sv: Dingo Strass

Indlæg  Nidoran Fre Sep 02, 2011 7:19 am

Ja det kan godt være, at mit valg virker lidt mærkeligt. XD Men jeg blev så glad for idéen og har forelsket mig i karakteren, så jeg ville gerne give ham en chance :3
Desuden synes jeg, at det var en god udfordring for mig, og jeg er hundrede på at jeg vil få det super sjovt med at skulle sætte mig ind i denne karakter. X3
Jeg havde lidt håbet på, at der var plads til alle former for trænere, og selvom hans tid til at skinne bare 51 år sent på den, synes jeg ikke, at det skulle være grund nok, til ikke at lade ham igennem.
Det ville gøre mig rigtig glad, hvis jeg kunne få lov til at spille ham :3.
Nidoran
Nidoran

Antal indlæg : 14
PokéPound : 46750
Join date : 01/09/11

Tilbage til toppen Go down

Dingo Strass Empty Sv: Dingo Strass

Indlæg  Tyrogue Fre Sep 02, 2011 7:34 am

Jeg må advare dig: Det er din eneste chance. Du kan ikke lave din karakter om efter dette. Du vil sidde fast i Route 1, Twigwood Town og Cliffall City medmindre du besejrer Gymmet.
Det er din eneste mulighed, og derfra er det point of no return. Hvis du stadig står ved din beslutning, så skal jeg nok godkende den, men du er advaret
Det ærger mig sådan når gode karakter-skriverer går til spilde Sad
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51122
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dingo Strass Empty Sv: Dingo Strass

Indlæg  Nidoran Fre Sep 02, 2011 8:30 am

Well... Jeg er fuldt indforstået med de risikoer der er ved denne karakter og jeg står ved alt jeg har skrevet.
Nidoran
Nidoran

Antal indlæg : 14
PokéPound : 46750
Join date : 01/09/11

Tilbage til toppen Go down

Dingo Strass Empty Sv: Dingo Strass

Indlæg  Tyrogue Fre Sep 02, 2011 8:34 am

I så fald GODKENDT
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51122
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Dingo Strass Empty Sv: Dingo Strass

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Tilbage til toppen


 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum