PokéQuest
Vil du reagere på denne meddelelse? Tilmeld dig forummet med et par klik eller log ind for at fortsætte.

Twigwood Town

+12
Shadow
Isabella
Emonga
Typhlosion
DarkWobbuffet
Aggron
Zoroark
Darksceptile
Froslass
Dark-forces
Soul Scythe
Tyrogue
16 deltagere

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Zoroark Man Jun 06, 2011 7:16 am

Leo: *Da drengen var væk, kigger Leo på Zorua* Sikke en lysse slukker. Han kender jo ikke engang til hvad dine evner kan. Og han ved heller ikke hvem det er at vi søger. Men lad os nu komme vidre. *Går imod laboratoriumet*

Zoroark

Antal indlæg : 11
PokéPound : 47475
Join date : 05/06/11

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Tyrogue Man Jun 06, 2011 7:28 am

Kevin gik ind ad laboratoriets dør og så sig omkring. Professor Hazel var tilsyneladende fordybet i noget research. Kevin kunne læse et dokument på bordet: "Pokémoner og deres indflydelse fra trænere". Interessant. Det ville kunne hjælpe Team Crystal... og Team Plasma skulle i hvert fald ikke have fingre i det.
Han kunne ikke læse de ting, som Hazel kiggede på på sin computer, men det ville også virke mistænksomt hvis han gjorde.
"Undskyld mig, professor," sagde Kevin og gik helt hen til bordet, "navnet er Kevin. Kevin Luster."
"Åh, goddag, unge mand," sagde Hazel og rev sig løs fra skærmen, "jeg var lige fordybet i noget research..."
"Det kan jeg se..." sagde Kevin mens han i hemmelighed satte en USB-tranciever ind i hans harddisc, "Du havde noget til mig?"
"Selvfølgelig," sagde professor Hazel og tog en pokéball frem, "eller rettere "nogen". Dette er Chimchar. En ildtype abe-pokémon. Han er lidt drillesy-"
"Det kan være lige meget lige nu," afbrød Kevin og snuppede pokéballen og vendte sig om.
"Hvad med dine 4 pokéballs?"
"Jeg har rigeligt," svarede Kevin, idet han genoptog sit arbejde med sin Rubics Cube og gik ud ad døren.
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51112
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Zoroark Man Jun 06, 2011 7:43 am

Leo: *Kommer løbene* Der er det *Dørene åbner sig, og Leo løber lige ind i ham i dør åbningen* HEY! Hvor kom du li... *Leo genkender ham, det var drengen fra før* Nå, det er dig. *Der var et eller andet han ikke kunne lide ved drengen* Der er et eller andet ved dig, der siger mig at du ikke er en odinær træner. Blikket i dine øjne fortæller mig at dit mål er noget ud over det sedvanlige, har jeg ret?

Zoroark

Antal indlæg : 11
PokéPound : 47475
Join date : 05/06/11

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Tyrogue Man Jun 06, 2011 7:58 am

Drengen var relativt observant... eller nej... han spillede. En observant fyr ville ikke bare støde ind i folk på den måde.
"Og du er heller ikke en ordinær træner. Zorua er en sjælden fætter, men du kender ikke dens evner helt igennem. Du må være en ret så ny træner, eller også ved du ikke meget om Zorua. Du er her for at få dig nogle pokéballs og måske et pokédex så du kan lære mere om pokémoner. Vi ses måske senere."

***
Kevin smuttede hen mod udkanten af byen, tog sin telefon frem og tastede en særlig kode. Han fik "Mr. Transmit" i røret.
"Aura her. Kontakt "Hack" og bed ham om at kode på B-8 signalet. Professoren arbejder på noget spændende. Send også besked til "Spider" og bed ham om at hente B-8 USBen før nogen opdager den. Pas på at Team Plasma ikke finder dokumenterne før os."
Han lagde på, stak mobilen i lommen og trak sin Rubics Cube op. Nogle få ryk mere og brikkerne ville sidde på deres rette pladser.

//OUT - Route 1//
Tyrogue
Tyrogue
Admin

Antal indlæg : 290
PokéPound : 51112
Join date : 21/05/11
Age : 26
Geografisk sted : Charlottenlund

https://pokequest.danskforum.net

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Zoroark Man Jun 06, 2011 8:04 am

Leo: *Mumler: eller også ved du ikke meget om Zorua* Jeg er ikke glad for ham, men jeg føller mig alligevel tiltråkket af ham. Jeg må finde ud af lidt mere om ham.

Zoroark

Antal indlæg : 11
PokéPound : 47475
Join date : 05/06/11

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Soul Scythe Tirs Jun 07, 2011 3:44 am

Eragon, Blade og Serpent sidder næsten midt inde i byen og er sammen.
"Hmmm... Jeg tror, jeg udfordrer Gymmet i Cliffall... Og Serpent, Blade, I kan begge bruges dér! Dejligt, ikke?" Spørger Eragon sine to Pokémon, da en fremmed bag ham siger
"Du er nok en af disse såkaldte Trænere, der indfanger Pokémoner i et trangt hjem, kaldet PokéBallen, hva'?" Noget i Eragon siger klik, og han vender sig om og tager i kraven på den fremmede.
"HVAD var det du sagde?!" Spurgte Eragon voldeligt, med ekstra styrke fra vreden.
"Jeg spurgte, om du var en Træner, der indfanger Pokémon i disse ting kaldet Pokéballs?" Siger den fremmede, hvis look var et ridderligt ét. Eragon ligner ét stort spørgsmålstegn.
"Hvad? En PokéBall? Hvad er det?" Spørger Eragon undrende.
"En Træner er jeg, ja, men jeg indfanger ikke Pokémon på nogen måde!" Fortsætter han og slipper taget i den fremmede.
"Lad være med at lyve. Du har PokéBalls på dit bælte, lige... HVAD?!?!" Udbryder den fremmede, da han opdager at Eragon ingen PokéBalls overhovedet har.
"HVAD ER DU FOR EN TRÆNER!?! DU HAR JO OVERHOVEDET IKKE FANGET DEM DÉR!" Fortsætter han og peger på Blade og Serpent.
"På sin vis, jo. De har besluttet at følge mig, så det gør de. Og det er jeg glad for." Argumenterer Eragon, idet den fremmede flygter.
"Kryster!" Råber Eragon efter ham, og går ud mod Route 1 med sine Pokémon.


//OUT - Route 1//
Soul Scythe
Soul Scythe

Antal indlæg : 87
PokéPound : 47215
Join date : 03/06/11
Age : 24
Geografisk sted : På stedet der kaldes "hjem".

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Aggron Tirs Jun 07, 2011 3:55 am

Magnes hopper ned fra Sulphurs ryg.
Magnes: " Tak for turen."
Sulphur: " Skaaaarr"
Magnes gik over til Proffesor Hazels laboratorie.
Magnes: "Jeg mener at jeg var blevet tilbudt en Pokemon."
Hazel: " Åh, ja, øøh dit navn?"
Magnes: "Magnes"
Hazel: " Nååh, ja Gym-lederen i Producton City."
Magnes: " Jep, må jeg gerne få en Piplup?"
Hazel: " Nå, der er nogen der har lavet deres lektier hva'."
Hazel gav Magnes en Pokeball.
Magnes: " Tak, prof."
Hazel: " Ingen årsag."

//Out//Route 1
Aggron
Aggron

Antal indlæg : 111
PokéPound : 48535
Join date : 06/06/11
Age : 26
Geografisk sted : Et eller andet sted i England

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  DarkWobbuffet Tors Jun 23, 2011 6:25 am

Rex hoppede ned fra en rælingen af en stor sejlbåd, han så op på den store båd og vinkede til en ældre herre "Farvel og mange tak for liftet" Sagde han og svang sin vadsæk om på ryggen. Han havde rejst i flere uger på det store åbne hav og nu var han der, Ventus Regionen. Med langsomme skridt gik han langsomt fra havnen og længere ind i byen, byen var ikke særlig stor, hvis han havde haft sin cykel med havde han kunnet køre lige igennem den uden at lægge mærke til det.
Rex passerede et enormt laboratorium og havde kurs lige imod den anden ende af byen, på vejen lagde han mærke til et mindre skilt hvor der stop Route 1.

//OUT - IN Route 1\\
DarkWobbuffet
DarkWobbuffet

Antal indlæg : 7
PokéPound : 47165
Join date : 23/06/11

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Typhlosion Søn Jul 03, 2011 2:43 am

En ung dreng ankommer til Twigwood city sammen med sine 2 pokemoner.

Dwayne: Så begynder min rejse altså *kigger sig rundt* Hvor jeg dog glæder mig til rigtigt at komme i gang *kigger ned på sine to pokemoner* Hvad så? hvad syntes i vi skal gøre nu?
Cyndaquil: Cyn? *trækker på skuldrene*
Deino: Deiii! *kigger over mod proffessorens laboratorium*
Dwayne: Jaer selvfølgelig, lad os gå over til proffessoren *smiler og går over til proffessorens lab.* Hejsa proffessor *smiler*
Proffessor: åhh hejsa Dwayne *smiler* Jeg høre at du er på vej ud på din rejse *smiler til Dwayne og går over til sit skab* Men inden du går i gang har jeg lige et par ting til dig *rækker Dwayne en mærkelig ting* Her. Dette er et Pokedex. I den kan du se de pokemoner du har mødt *rækker Dwayne nogle bolde* Dette kaldes pokeballs, og jeg er ret sikker på at du har hørt om dem *smielr* Med dem kan du fange pokemoner du møder. Når, men nu tror jeg at du er klar til din rejse *smiler* Kom så, afsted skynd dig ud og mor dig.
Dwayne: Tak for alle tingene *Smiler til proffessoren* Nu har jeg alt hvad jeg skal bruge *tager tingene og putter dem ned i sin taske* Tak for alt, vi ses nok igen *vinker*
Proffessor: Det gør vi uden tvivl *smiler til Dwayne*
Dwayne: hej hej *går udenfor sammen med sine pokemoner* Når så har vi vidst ikke så meget mere at lave her i byen *kigger på Cyndaquiel* lad os gå videre
Cyndaquil: Quil! ^^

Out of Twigwood city
Typhlosion
Typhlosion

Antal indlæg : 110
PokéPound : 46602
Join date : 01/07/11
Age : 26
Geografisk sted : Jeg er Typhlosion fra PT

http://poketeam.dk/profile.php?lookup=2320

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Twingwood town

Indlæg  Emonga Lør Aug 06, 2011 2:33 am

Artemis: så blue nu er vi endelig i Twingwood town!

blue: squrtle! *hopper frem og tilbage*

artemis: det er sødt vis du vil forsvare mig men de fleste her er ligesom os.*maser sig forbi blue* lad os tage afsted blue.

blue: squ squirtel*smiller og hopper op og ned*

artemis: ja lad os lige slappe af.*hiver noget mad ud af rygsækken* her kan du spise noget Blue.

blue: qurtlen*spiser*

artemis: godt så lad os gå videre.*går rundt i den lille by*

blue: squ!!*keder sig*

artemis: ja det er lidt kedeligt lad os tage videre nu.

Out of twingwood town
Emonga
Emonga

Antal indlæg : 12
PokéPound : 46865
Join date : 04/08/11
Geografisk sted : Jeg er Emonga fra poketeam

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Isabella Søn Aug 07, 2011 6:42 am

Isabella kom til Twigwood town for at få sin start pokemon så hun er klar til sin rejse.
Isabella: Professor?
Hazel: Åh hej jeg fornemmer at du kommer for at få din start pokemon.
Isabella: ja
Hazel: her er din nye pokedex og til venstre er der nogle pokemon du kan vælge imellem.
Isabella så på sin pokedex og syntes den var fantastisk og spændt kig hun hen til pokeballene. Isabella tog en pokeball op og sagde det skan være den her!
Hazel: Årh! Cyndaquil en ild type i to kommer til at passe godt sammen som et team.
Isabella: Tak hun lagde sin pokedex i tasken
Det første Isabella gjorde var at sige hej til Cynaquil.
Isabella: Ud Cyndaquil!
En lille pokemon kom ud .
Cyndaquil: Cynda
Isabella: Hej
Cyndaquil: Cyndayuil?? cynda!!
Isabella smilede return og så gik de til rute 1 for at træne og lære hinanden og kende.

OUT

Isabella

Antal indlæg : 5
PokéPound : 46740
Join date : 05/08/11
Age : 26

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Shadow Fre Aug 19, 2011 12:51 am

*Eric og hans Søster andkommer til byen*

Eric: så nu er vi her

Sabrina: det var på tide

Eric: ja det må du nok sige *ser sig omkirng* der sker ikke så meget her men lad os gå rundt og se lidt på byen

Sabrina: jaa nu skal jeg købe ind

Eric: åhh nej

Sabrina: hvad mener du med det

Eric: ikke noget jeg går selv lidt rundt og ser mig omkirng

Sabrina: okay som du vil skal vi sige vi mødes her om en time

Eric: okay *begynder at gå lidt rundt i byen* hmm gad vide hvad jeg skal give mig til jeg tro jeg ville tage en kop kaffe *går hen mod en cafe og bestiller en kop kaffe og sidder sig uden for* det er godt nok godt ver idag *sidder og nyder solen da han pluslig hører to kvinder snakke*

den ene Kvindene: har du høret det der er sket på Route 1

den anden Kvindene: ja der lyder meget mystik at pokemone er begynt at angirbe folk der må ske et eller andret der siden at de går til angirbe

den ene Kvindene: ja du har nok ret men så længe at pokemonene går til angirbe er der ikke nogen der tør at gå der ud

den anden Kvinene: du har ret

Eric: *går en til de to Kvinder* hvad er det får noget med at pokemoner angirber folk

den ene Kvindene: det er lidt sværet at forklar men her på det siste er pokemonerne begynt at angribe folk der er ikke nogen der ved hvorfor

Eric: hvor lang tid har det ståret på

den anden kivndene: det er ved at værer to uger siden

Eric: det lyder markelidt jeg tro jeg vil kigge på det

den ene kvindene: vil du det er godt kom vi fortæller det til professeron

den anden: tak fordi du ville gører det

Eric: det er så lidt

*en time sener*

Eric: *står og venter på Sabrina*

Sabrina: *kommer løbene* nu er jeg her

Eric: godt lad os tage vider

Sabrina: hvad er det vi skal *ser på sin bror*

Eric: vi skal undersøge noget på Route 1

Sabrina: okay

*Eric og Sabrina fortsætter vider til Route 1*
Shadow
Shadow

Antal indlæg : 6
PokéPound : 46695
Join date : 07/08/11
Age : 30

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty RE: Twigwood Town

Indlæg  drake8! Man Aug 29, 2011 5:23 am

Alejandro: *Strækker sig*. Hmm? *Tager en pokeball frem*. Anorith, kom ud!
Anorith: Ano! *Kigger sig omkring*.
Alejandro: Vi har en uge til at vi skal være i vores nye styrkecenter! Og til den tid skal vi have fanget et væld af nye pokemoner! Så vi må afsted.
???: Du der, STOP!
Alejandro: Hvem er du??
Anorith: Anorith??
???: Jeg er denne regions pokemon professor, Hazel!
Alejandro: Okay??
Hazel: Jeg har nogle nødvendige ting til dig. *Tager en lille pose frem*. Heri har du: 1 Pokédex, nogle balls og 1 Starter pkmn. Du finder bare en starter du kunne tænke dig.
Alejandro: *Tager posen fra Hazel*. Hmm, jeg tror jeg tager den her! *Tager en tilfælldig ball*. Kom ud!
???: *Springer ud af sin ball*. Oshawott!
Alejandro: Wow en Oshawott! Tak Fessor! *Smiler*.
Anorith: *Masser sig vej hen til Oshawott*. Anorith! *Hilser på den sene tilkommer*.
Oshawott: *Hilser igen*. Osha!
Alejandro: Nå men vi må afsted. Rart at møde Dem! *Begynder at gå videre*.
((Out Twigwood Town))
drake8!
drake8!

Antal indlæg : 63
PokéPound : 46665
Join date : 10/08/11
Age : 26
Geografisk sted : Esbjerg

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Spearow Tors Sep 01, 2011 1:05 am

David løb med hurtige, fejende skridt længere og længere væk fra det sted, han var opvokset. De tårer, der på mystisk vis havde sneget sig frem i hans ellers vrede øjne, viftede vinden arrigt væk – og de resterende, stædige tårer der stadig sad fast i øjenkrogen, tørrede han selv væk med ligeså stor arrigskab.
Inde i sit unge hoved forbandede han sine forældre, og den måde hvorpå de tillod sig at ødelægge hans allerstørste drøm om at blive pokémon-træner, på sin 10-års fødselsdag.
Det er ikke fair!
De lader ham aldrig gøre det, han allerhelst vil!
Han hader dem!
Og nu er han på vej væk fra dem. Så kan de lære det! Nu skal han vise dem, hvor seriøs han er, og de skal få at se at han godt kan tage ansvar og passe på sig selv og hans pokémons. Og han vil ikke vende tilbage, før de indser at han har ret og de tager fejl.
I hælene havde David sin trofaste ven, koffingen ’Koffing’. Han havde fundet den i en beskidt baggård, en dag hvor han var ude for at udforske byen. Han havde bevæget sig hen til koffingen, og den flygtede ikke, ligesom alskens andre pokemons før havde gjort, når David viste interesse for dem.
I stedet havde denne koffing vist samme interesse for den lille, fregnede dreng, og den havde fulgt med ham hjem. David havde plaget sine forældre i mindst hundrede år, før de endelig gav op, og lod ham beholde den uønskede pokémon. Derefter havde venskabet mellem de to udfoldet sig.
Og nu var de på vej væk sammen.
David drejede ned ad den nærmeste, græsbegroede vej, som han vidste første ud til Route 1, hvor han sommetider havde leget skjul med sine få kammerater.
David havde umiddelbart ingen idé om, hvor han vil løbe hen – kun at han vil så langt væk som muligt, og Route 1 var den eneste mulige retning at tage, i denne lille, åndssvage, indelukkede by, hvor hans åndssvage forældre og deres irriterende regler boede.
Med sine arme flåede han den høje græs væk, så han hurtigere kunne komme frem, og snart ville han befinde sig uden for byen, på Route 1.

//OUT
Spearow
Spearow

Antal indlæg : 38
PokéPound : 47640
Join date : 31/08/11

http://no-response.proboards.com/index.cgi

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Machaku Lør Sep 03, 2011 8:27 pm

Shawn ser sig omkring ''Sikke en fin by'' Han ser sig omkring, og sender Ducklett tilbage, da den er ved at besvime af udmattelse ''Måske skulle jeg anskaffe mig en større fugle pokemon'' Shawn går over i laboratoriet ''Yo, fister professor, jeg skal lige have den dersens opgraderede pokedex, min er nemlig gammel'' Professoren stirrer på Shawn, og giver ham en pokedex ''Tark!'' Shawn går ud igen, og løber mod udgangen af byen ''Let's go!''
//OUT- Route 1//
Machaku
Machaku

Antal indlæg : 66
PokéPound : 46955
Join date : 06/06/11

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Lotus Fre Sep 16, 2011 3:31 am

Lotus: Kommer stille gående ind i byen fra Rute 1. Han havde en kasse over skuldren og en Sneasel ved sin side. "Så nåede vi endelig frem." Mumlede han stille og stillede kassen på jorden. "Cold, kan du finde stedet?"

Cold: "Sneasel!" Nikker go løber ind i byen. Efter kort tid vender den tilbage til sin træner. "Snea!" Peger mod et større hus.

Lotus: "Herligt!" Samler igen kassen op og går hen mod huset. "Jo, det ser rigtig nok ud." Banker på.

Assistent: Åbner døren. "Ja?"

Lotus: "Jo, jeg skulle aflevere den her pakke til pro..."

Assistent: "Åh nej!" Ser skuffet ned i jorden. "Du kommer desværre forsendt knægt... Professoren er taget ud for at lære de små børn fra byen om Pokémon..." Sukker stille. "Men lad mig tage mig af pakken. "Tager pakken og stiller den på et bord. "Kom dog ind! Du kommer helt fra Stardust Town ikke?"

Lotus: Nikker.

Assistent: "Wow! Du har virkelig været ude på en rejse." Trækker en stol frem. "Sidt dig endelig ned."

Lotus: Sætter sig på stolen.

Assistent: "Navnet er Lewis!" Griner stille og går hen til et lille køleskab og åbner det. "Kan jeg byde på noget koldt at drikke?"

Lotus: "Lotus her..." Ser hen på køleskabet. "En coca cola ville være rart."

Lewis: Tager to styks og går tilbage til Lotus og sætter sig selv på en stol. "Skål Lotus." Giver ham den ene cola.

Lotus: Tager imod den og drikker lidt af den.

Lewis: "Så, Lotus. Hvad skal du efter du har leveret den her pakke? Hjem og bo i Stardust town?"

Lotus: "Det var planen..."

Lewis: "Come on man!" Giver Lotus en svag lammer. "Hvad siger du til at blive træner? Du har allerede din Sneasel der!"

Lotus: "Tjo, har længe tænkt på det..."

Lewis: Giver Lotus endnu en lammer. "Man skal ikke tænke! Man skal gøre det!" Rejser sig og leder efter et eller andet.

Lotus: "Okay? Men jeg kan da ikke bare forlade byen som en træner?"

Lewis: "Selvfølgelig kan du det!" Finder en Pokéball og kaster den ned til Lotus. "Og tag hende med! Hun trænger til at komme ud og opleve et eventyr!"

Lotus: Griber den. "Og det her er?"

Lewis: "En Chikorita!" Han satte sig igen. "En Grass Type Pokémon." Drikker sin cola færdig. "Og rejs så ud og bliv en mester!"

Lotus: Sukker og drikker sin cola færdig. "Okay. Jeg skal se på det." Rejser sig og forlader bygningen. "Det var mærkeligt Cold...."

Cold: "Snea, sne, sneasel!"

Lotus: Sukker. "Ja, han havde sikkert ret. Lads os gøre det!" Løber pludselig mod Rute 1.

Cold: Følger efter.

//OUT - Rute 1//

Lotus

Antal indlæg : 2
PokéPound : 46170
Join date : 15/09/11

Tilbage til toppen Go down

Twigwood Town - Page 2 Empty Sv: Twigwood Town

Indlæg  Sponsoreret inhold


Sponsoreret inhold


Tilbage til toppen Go down

Side 2 af 2 Forrige  1, 2

Tilbage til toppen

- Lignende emner

 
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum