Konstruktiv Kritik
+2
Darksceptile
Tyrogue
6 deltagere
Side 1 af 1
Konstruktiv Kritik
Her giver man ris, ros, konstruktive kommentarer og velbegrundet kritik om siden, RPGen og PQ generelt
Sv: Konstruktiv Kritik
jeg syndes det er en rigtig god ide med at man kan se de pokemons man kan fange:) de giver et let overblik og man kan planlægge sine fangster:)
Darksceptile- Antal indlæg : 105
PokéPound : 48905
Geografisk sted : jeg er mewtwo på PT:D
Jeg er enig med DS da man kan oprette sit eget team lettere på denne måde.
Machaku- Antal indlæg : 66
PokéPound : 48385
lige akkurat:) jeg har planer for min 3 næste fangster:D
Jeg har ikke planlagt så meget.
Men det er fedt man kan de hvilke man kan møde hvor.
Er selv igang med en liste over hvor man kan møde alle pokemoner i regionen
Men det er fedt man kan de hvilke man kan møde hvor.
Er selv igang med en liste over hvor man kan møde alle pokemoner i regionen
er der en let måde at komme ind på siden?? når jeg skal ind går jeg ind på PT og klikker på PQ i partner links boxen.. men kan man ikke skrive en adresse??
den hedder www.pokequest.danskforum.net/
Jeg forstår ærligt talt ikke problemet... bare se på adressen, når du har klikket på linket <_<
Du kan lægge den til "favoritter" eller din toolbar, hvis det er så stort et problem...
Jeg forstår ærligt talt ikke problemet... bare se på adressen, når du har klikket på linket <_<
Du kan lægge den til "favoritter" eller din toolbar, hvis det er så stort et problem...
tak for hjælpen:) og næste gang må jeg bruge hjernen...
Jeg syntes at at Profilerne ikke er så gode... Jeg gad godt at man havde mulighed for at skrive lidt om sig selv, interresser osv. Altså sådan lidt ligesom på PT.
jeg synes efter hånden at den her side bare bliver mere og mere "PT" agtig. lad siden være dens egen..
Vær venlig at uddybe dig. Hvordan er den blevet PT-agtig ud over at have en RPG og handle om pokémon?
Er Helt uenig DS...
PT er en Information side med manga og Anime...
PQ er en udelukkende RPG side...
Mens der et ting på PT fx. Fri debat som kun kommer hvis at PQ ikke skal være udelukkende rpg side
PT er en Information side med manga og Anime...
PQ er en udelukkende RPG side...
Mens der et ting på PT fx. Fri debat som kun kommer hvis at PQ ikke skal være udelukkende rpg side
Minder de om hinanden? Jah! Men det er jo ikke selve PT denne side minder om, kun en meget lille smule af det det omfang PT drejer sig om :S Men som sagt er det jo også bare en pokemon RPG, så de skal jo minde en del om hinanden, men det er KUN RPG'erne der ligner hinanden, for selve designet og resten har sin helt egen stil:D
Mange tak, I to. Det er nøjagtigt sådan, jeg regnede med, at det ville blive. DF og jeg skabte siden for at man kan starte på en frisk i en ny pokémon RPG. Ikke for at lave en billig kopi af PT
Og det er jeg dybt tanknemmelig over, da jeg er gået rimelig død i PTs RPG! Og så er den her på en måde federe, da man jo selv træner sine pokemon (på en måde)
Jeg tænkte på om man kunne lave den regel, at hvis man har ventet i 2 dage uden at der er noge der har skrevet noget, så må man godt lave endnu et indlæg! Jeg tænker bare sådan så man kan få lidt gang på siden, og desuden løser dette forslag 2 problemer. 1. man tjener flere PPs på lægers indæg, hvilket vil sige, og 2. der kommer lidt mere gang på siden, da man ikke skal vente på at der kommer nogen og skiver et indlæg, men at man istedet kan vente i 2 dage
Ps. 2 dage var bare et eksempel, det kunne også havde været 3, 4 eller andet.
Jeg tænkte på om man kunne lave den regel, at hvis man har ventet i 2 dage uden at der er noge der har skrevet noget, så må man godt lave endnu et indlæg! Jeg tænker bare sådan så man kan få lidt gang på siden, og desuden løser dette forslag 2 problemer. 1. man tjener flere PPs på lægers indæg, hvilket vil sige, og 2. der kommer lidt mere gang på siden, da man ikke skal vente på at der kommer nogen og skiver et indlæg, men at man istedet kan vente i 2 dage
Ps. 2 dage var bare et eksempel, det kunne også havde været 3, 4 eller andet.
Sidst rettet af Typhlosion Ons Aug 03, 2011 5:31 pm, rettet 1 gang
Siden er for inaktiv for tiden xD Hvad med at reklamere lidt mere for den?
Hvordan, om jeg må spørge, skal vi reklamere mere end vi allerede gør? Næsten alle brugere har et banner-link på deres signatur på PT, hvor de fleste pokémon fans holder til, og vi er i partner link med dem. Har du nogle forslag?
Man kunne evt. sende linket til alle sine venner, altså dem som er pokemon fans.
Jeg vil prøve at spørge min ven Pikachu, men jeg tvivler da han i forvejen ikke har så forfærdelig meget tid på PT... Ellers er der Gusse, men han gider ikke rigtig RPG...
Men hvad med mit forslag ? Kunne det måske være en idé ? d;
Men hvad med mit forslag ? Kunne det måske være en idé ? d;
På Route 3 under pokemon spoiler står der Ralts men der er et billede af en Pelipper xD
drake8!- Antal indlæg : 63
PokéPound : 48095
Geografisk sted : Esbjerg
Hov ja! Jeg kan undskylde med at det var Dark-forces, der sørgede for billederne der
Jeg retter det med det samme
Jeg retter det med det samme
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|