Leo "Lion" Dark
2 deltagere
Side 1 af 1
Leo "Lion" Dark
Navn: Leo "Lion" Dark (Leo blandt tætte venner. Lion blandt blandt andre)
Alder: 18
Køn: Dreng
Rang: Træner - Styrke Center leder
Mål: At finde sin lille bror
Hjemby: Alma Village
Familie:
Lille bror: Kai "Choice" Dark
Kai er Leo's bror og er 15 år. Kai forsvandt for 4 år siden, da hans hjemby brandte ned.
Historie: Leo's by brændte ned da han var 14 år, da en hemmelig organisation ledte efter en del, af skat som de kunne bruge til at få kontrol over deres fjender med. Leo mistede hele sin familie, den eneste der overlevede var hans lillebror Kai. Nu søger Leo eftersin bror, og er på jagt efter den organisation som ødelagde hans hjemby.
Personlighed: Leo har det med ikke altid at være så glad for folk som han ikke kender. Men mod dem han kender er han dog mere åben overfor.
Udseende:
Pokémoner
På holdet (max. 6)
Pokémon: Zorua
Kælenavn: Zorua
Personlighed: Da Zorua har levet hele sit liv sammen med Leo, så har han den stortset samme personlighed som Leo.
Andet: Leo har haft Zorua, lige siden at den blev foladt af sin mor som et æg, under branden.
Pokémon: Torchic
Kælenavn: Torchic
Personlighed: Torchic har ofte et flammende temperamente, når den bliver irriteret nok.
Andet: Leo har haft Torchic siden han var 13.
Alder: 18
Køn: Dreng
Rang: Træner - Styrke Center leder
Mål: At finde sin lille bror
Hjemby: Alma Village
Familie:
Lille bror: Kai "Choice" Dark
Kai er Leo's bror og er 15 år. Kai forsvandt for 4 år siden, da hans hjemby brandte ned.
Historie: Leo's by brændte ned da han var 14 år, da en hemmelig organisation ledte efter en del, af skat som de kunne bruge til at få kontrol over deres fjender med. Leo mistede hele sin familie, den eneste der overlevede var hans lillebror Kai. Nu søger Leo eftersin bror, og er på jagt efter den organisation som ødelagde hans hjemby.
Personlighed: Leo har det med ikke altid at være så glad for folk som han ikke kender. Men mod dem han kender er han dog mere åben overfor.
Udseende:
Pokémoner
På holdet (max. 6)
Pokémon: Zorua
Kælenavn: Zorua
Personlighed: Da Zorua har levet hele sit liv sammen med Leo, så har han den stortset samme personlighed som Leo.
Andet: Leo har haft Zorua, lige siden at den blev foladt af sin mor som et æg, under branden.
Pokémon: Torchic
Kælenavn: Torchic
Personlighed: Torchic har ofte et flammende temperamente, når den bliver irriteret nok.
Andet: Leo har haft Torchic siden han var 13.
Sidst rettet af Zoroark Søn Jun 05, 2011 9:20 pm, rettet 1 gang
Zoroark- Antal indlæg : 11
PokéPound : 49565
Sv: Leo "Lion" Dark
Der står, at du er styrkecenter-leder... har du fået lov af Dark-forces? I så fald, hvilket gym?
I øvrigt kan du også få en gratis starter-pokémon (som Squirtle, Bulbasaur, Chichar osv.)
I øvrigt kan du også få en gratis starter-pokémon (som Squirtle, Bulbasaur, Chichar osv.)
Ja det har jeg, han spurgte mig på PT, og starter pokemon... perfekt ^^ Vi nåede aldrig aldrig at komme der til, da jeg havde lidt travlt i går, og derved havde lidt svært ved at svare tilbage hurtigt. Men det bliver et Fighting Styrke Center.
Der er desværre ikke et Fighting-type gym i regionen :/
Der er følgende ledige:
Bug/Grass/Poison (en af delene)
Ground
Water
Steel/Electric
Dragon
Der er følgende ledige:
Bug/Grass/Poison (en af delene)
Ground
Water
Steel/Electric
Dragon
Jeg fik ellers at vide at jeg kunne vælge hvilken som helst type, bare det ikke bar Dark eller Rock.
D-f og jeg har diskuteret det, og du må gerne være Fighting, men det er en særlig undtagelse! Du er nu leder af 2. gym i Springwood City. Det er tilladt for gym ledere at starte i deres by.
Sender dig lige en test for en sikkerheds skyld...
Sender dig lige en test for en sikkerheds skyld...
Side 1 af 1
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum