Pokemon Agate Version
Pokemon Agate Version
DF og jeg har været ret inaktive på det seneste, men der er en grund til det: VI ER VED AT LAVE ET POKÉMON SPIL VED NAVN POKÉMON AGATE VERSION
Nemlig, vi er i gang med at lave vores helt eget pokémon spil. Det er et "hack" af pokémon firered, hvilket vil sige at vi bruger det spils grafik og kodning.
Vi kan altså desværre ikke lave avanceret mapping ligesom B/W eller få pokémoner til at følge efter dig som i HG/SS osv.
Men her er hvad vi KAN og VIL lave:
- Et gennemtænkt plot med Team Crystal som førende skurk.
- En fuldkommen spilbar Ventus Region, hvor det hele skal udspille sig
- Nye startere og legendariske pokémoner
- Udfordrende gameplay. Det bliver bestemt ikke kedeligt!
- Nye Gym Ledere og Elite Four
- Nye hovedpersoner, rival og professor
Nogle ting, vi overvejer at lave er
- Fjerde generations pokémoner*
- En ekstra region når man har klaret ligaen
- Forudsat at ovenstående bliver valgt vil man kunne fange alle pokémoner der findes* uden at få hjælp fra andre spil
Og så...
- Hvad siger I til, at alle RPG brugere på PQ får en træner baseret på deres karakter ind i spillet?
*Siden det er et hack af FireRed er der under normale omstændigheder kun op til tredje generation. Femte generation er alt for avanceret og kommer med 99% sikkerhed ikke med i spillet. Beklager...
DENNE TRÅD BRUGES TIL FØLGENDE:
- Opdateringer omkring spillene
- Kommentarer, spørgsmål eller ideer angående spillet
Skriv løs!
- Tyrogue -
Nemlig, vi er i gang med at lave vores helt eget pokémon spil. Det er et "hack" af pokémon firered, hvilket vil sige at vi bruger det spils grafik og kodning.
Vi kan altså desværre ikke lave avanceret mapping ligesom B/W eller få pokémoner til at følge efter dig som i HG/SS osv.
Men her er hvad vi KAN og VIL lave:
- Et gennemtænkt plot med Team Crystal som førende skurk.
- En fuldkommen spilbar Ventus Region, hvor det hele skal udspille sig
- Nye startere og legendariske pokémoner
- Udfordrende gameplay. Det bliver bestemt ikke kedeligt!
- Nye Gym Ledere og Elite Four
- Nye hovedpersoner, rival og professor
Nogle ting, vi overvejer at lave er
- Fjerde generations pokémoner*
- En ekstra region når man har klaret ligaen
- Forudsat at ovenstående bliver valgt vil man kunne fange alle pokémoner der findes* uden at få hjælp fra andre spil
Og så...
- Hvad siger I til, at alle RPG brugere på PQ får en træner baseret på deres karakter ind i spillet?
*Siden det er et hack af FireRed er der under normale omstændigheder kun op til tredje generation. Femte generation er alt for avanceret og kommer med 99% sikkerhed ikke med i spillet. Beklager...
- Spil-Personalet:
- LEDENDE POSTERTYROGUE - Projektleder, Ide, Plot, Mapping, Dialog, Sprites og kodning
TICTOKER - Semi-projektleder, Chef for kodning af spillet, Ideer
DARK-FORCES - Semi-projektleder, Vicechef for kodningANDETAGGRON - Dialog, Ideer, Fremtidig Beta-tester
NADAPOP - Soundtracks
FASA-SENPAI - Artwork, Ideer
MACHAKU - Sprites
BARU/LOTUS - SpritesIKKE BRUGERE PÅ SIDEN
GUSTAV - Artwork
MATHIAS - Graphic Art
- FAQ:
Q: Jeg er Gym Leder her på siden. Bliver jeg også Gym Leder i spillet?
A: Nej. Der bliver lavet NPC Gym Ledere til hvert gym i spillet. Gym Ledere her på siden vil måske blive placeret som træner i gymmet.
Q: Hvor mange "fakemons" laver I?
A: Kun startere og omkring 2 legendariske. De er svære at kode ind, så vi holder det på et minimum
Q: Hvorfor netop Agate Version? Jeg har et meget bedre navn!
A: Langt de fleste navne er brugt til et hack. Agate Version er det bedste vi har fundet, og sådan bliver det altså.
Q: Kan jeg hjælpe med spillet?
A: Vi har alle de folk, vi skal bruge. Har vi brug for flere, så søger vi under denne tråd.
Q: Har I nogle sprites/screenshots af spillet?
A: Det har vi, ja, men vi sætter dem først ind når vi har lyst til det.
HVIS ET SPØRGSMÅL BLIVER STILLET TRE GANGE ELLER MERE, SKRIVER JEG DEN IND HER
DENNE TRÅD BRUGES TIL FØLGENDE:
- Opdateringer omkring spillene
- Kommentarer, spørgsmål eller ideer angående spillet
Skriv løs!
- Tyrogue -
Forumtilladelser:
Du kan ikke besvare indlæg i dette forum
|
|